بازی

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 طولانی‌ترین عنوان در این مجوعه خواهد بود

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 طولانی‌ترین عنوان در این مجوعه خواهد بود

دیگر زمان زیادی تا اکران جدیدترین و آخرین فیلم مجموعه «نگهبانان کهکشان» نمانده است. جیمز گان که به تازگی در مقام یکی از مدیرعاملان استودیوهای دی سی قرار گرفت، تایید کرد مدت زمان Guardians of the Galaxy Vol. 3 به عنوان طولانی‌ترین فیلم این مجموعه‌ی ابرقهرمانی حدودا ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:معرفی مون نایت – بتمن مارولیک شخصیت با چندین هویت
معرفی مون نایت – بتمن مارول

گان در پاسخ به کاربری در توییتر که در رابطه با صحت داشتن اخبار مبنی بر «۲ ساعت و ۲۹ دقیقه بودن مدت زمان فیلم» پرسشی مطرح کرده بود، نوشت: «حدودا همین‌قدره». او در ادامه اضافه کرد:

گرچه، این هنوز دقیق نیست. ولی قول می‌دم، یک ثانیه هم تلف نشده باشه. هیچ چیز اضافه‌ای وجود نداره. ضروری بود که برای هر کاراکتر اصلی نگهبانان کهکشان و نه تنها برای این فیلم، بلکه برای کل سه‌گانه، قوس شخصیتی کاملی رو در نظر بگیریم. یا باید بگم سه‌گانه پلاس (trilogy plus)

جیمز گان؛ کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

گان در ادامه منظور خود را از به کار بردن واژه‌ی «تریلوژی پلاس» مشخص کرد. او توضیح داد مقصودش اشاره به فیلم و سریال‌های دیگری از دنیای سینمایی مارول نظیر «اونجرز: اینفینیتی وار»، «اونجرز: اندگیم» و سریال The Guardians of the Galaxy Holiday Special بوده که علاوه بر سه‌گانه‌ی اصلی، نگهبانان کهکشان در آن‌ها حضور داشته‌اند. او همچنین اظهار داشت این عنوان سینمایی با فرمت 1.90:1 IMAX فیلمبرداری شده و برای طرفدارانی که می‌خواهند به هنگام اکران فیلم در سینماها تجربه‌ای عالی داشته باشند، لذت بصری منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 طولانی‌ترین عنوان در این مجوعه خواهد بود - lastech
  • تریلر جدیدی از Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شد [تماشا کنید]

داستان «نگهبانان کهکشان ۳» که سال‌ها پس از وقایع Avengers: Endgame رخ می‌دهد، مجددا ماجرای گروه پیتر کوییل (کریس پرت) و رویارویی آن‌ها با دشمنی جدید به اسم High Evolutionary را روایت می‌کند. High Evolutionary در کامیک بوک‌ها شخصیتی است که به دنبال خلق بی‌نقص‌ترین موجود ممکن است و در این مسیر از سرتاسر کهکشان موجودات مختلفی را می‌دزدد و با انجام آزمایش‌های مختلف، آن‌ها را ناقص می‌کند. اولین تریلر نگهبانان کهکشان ۳ به این نکته اشاره می‌کرد که این ابرشرور جدید به نحوی با راکت (بردلی کوپر) ارتباط دارد. البته این ابرشرور تنها شخصیت جدید نسخه سوم این مجموعه نخواهد بود و شخصیت آدام وارلاک (ویل پولتر) نیز در این فیلم حضور دارد که به وجود او در صحنه پس از تیتراژ نسخه دوم اشاره شده بود. از آن‌جایی که «های اوولوشنری» دشمن اصلی این فیلم است، بعید نیست که او در پدید آمدن آدام وارلاک نیز نقش داشته باشد.

کریس پرت، دیو باتیستا، زوئی سالدانیا، ویل پولتر (در نقش آدام وارلاک)، بردلی کوپر، وین دیزل و چوکوودی ایووجی در فیلم نگهبانان کهکشان ۳ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در تاریخ پنجم می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا