رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت شیبا (هفته اول فروردین)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در 30 روز گذشته، شیبا(SHIB Inu) 19 درصد از ارزش خود را از دست داده است. دومین میم کوین محبوب، 5 درصد در هفت روز اخیرکاهش یافته است؛ اگرچه داده‌های قیمت CoinGecko افزایش 3.2 درصدی را در 14 روز گذشته نشان می‌دهد.
ارزش بازار شیبا نیز در 24 ساعت گذشته نسبتاً بدون تغییر باقی مانده است؛ علی‌رغم اینکه بیت‌کوین و اتریوم، دو ارز دیجیتال برتر، به ترتیب 2.3 و 3.2 درصد سقوط کردند.
دو سطح بحرانی، به طور کلی نحوه واکنش قیمت شیبا به عدم قطعیت‌ها در بازار جهانی این هفته را مشخص کرده است. آن‌ها مقاومت کوتاه‌مدت در $0.00001 و حمایت کوتاه‌مدت در $0.000001 هستند.

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت شیبا (هفته اول فروردین)
نمودار روزانه SHIB/USD

اگرچه بازگشت با جنب و جوش زیادی آغاز شد، اما مدت زیادی طول نکشید؛ زیرا شیبا به سختی با 0.000012 دلار دست و پنجه نرم کرد (یک منطقه عرضه مصادف با میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) -خط بنفش-).
یک الگوی wedge در حال سقوط، که با سقوط شیبا اینو از اوج در ماه فوریه شکل گرفت، در آستانه بازگرداندن بازار به گاوها است. این یک الگوی معکوس روند است که اغلب پس از یک عقب‌نشینی طولانی یا قابل‌توجه در قیمت یک دارایی به چشم می‌خورد.
دو خط روند، همان‌طور که در نمودار تایم فریم روزانه نشان داده شده است، یک سری از اوج و پایین‌ترین سطح را به هم مرتبط می‌کند. هر بار که شیبا سعی کرده از الگو خارج شود، گاوها در نبرد شکست خورده‌اند و با نزول‌های بیشتری مواجه شده‌اند.
در عین حال، خط روند پایین‌تر، فشار نزولی را کنترل کرده و به قیمت اجازه می‌دهد تا به رأس الگوی wedge نزدیک‌تر شود. به عبارت دیگر، این الگو امکان تثبیت قیمت را قبل از حرکت بزرگ بعدی فراهم می‌کند.
مشاهده دقیق شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) نشان می‌دهد که خریداران در حال حاضر دست بالا را دارند. معامله‌گرانی که منتظر فعال‌سازی سفارش‌های خرید هستند، ممکن است بخواهند منتظر بمانند تا قیمت شیبا اینو به بالاتر از الگوی wedge و به‌ویژه مقاومت 0.00001 دلار برسد تا از عقب‌نشینی‌های خطرناک ناگهانی جلوگیری شود.

چشم‌انداز کوتاه‌مدت شیبا اینو نه نزولی است و نه صعودی. با این حال، برخی از سطوح و شاخص‌های کلیدی می‌توانند به معامله‌گران کمک کنند تا تصمیمات آگاهانه‌ای داشته باشند.
درک این نکته مهم است که قیمت شیبا در حال حاضر در حال تثبیت است و به راحتی در منطقه ازدحام خریداران، بین 0.00001020 تا 0.00001040 دلار قرار دارد.
هر بار که شیبا وارد این ناحیه تقاضا شده یا آن را لمس کرده است، (در نمودار توسط نوار زرد نشان داده شده است) از هفته دوم مارس افزایش قابل توجهی داشته است. بنابراین، آزمایش مجدد همان ناحیه، می‌تواند برای این میم کوین، صعودی باشد.

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت شیبا (هفته اول فروردین)
سطوح کلیدی برای قیمت شیبا اینو در این آخر هفته

همان‌طور که توسط اندیکاتور POC VAH نشان داده شده است، در روند صعودی، قیمت شیبا در تلاش است تا بازه روزانه را پایین بیاورد. برای معامله‌گران روزانه، شکستن بالاتر از این سطح، در 0.00001062 دلار می‌تواند خریداران بیشتری را جذب کند و برای مبارزه با مقاومت خط روند، شتاب ایجاد کند.
اگر قیمت شیبا اینو بالاتر از مانع خط روند نقطه‌دار قرار گیرد، می‌توانیم خود را هماهنگ کرده و برای دیدن یک آزمایش مجدد هفته‌ای باز با قیمت 0.00001092 دلار آماده شویم. در حال حاضر، فشار و کشش بین خرس‌ها و خریداران احتمالاً تا زمانی که وضعیت موجود مختل نشود، ادامه خواهد یافت.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا