بازی

جاناتان میجرز ستاره مارول به جرم ضرب و شتم بازداشت شد

جاناتان میجرز ستاره مارول به جرم ضرب و شتم بازداشت شد

جاناتان میجرز، ستاره‌ دنیای سینمایی مارول و فیلم «کرید ۳» دیروز در پی گزارش ضرب و شتم، تهاجم و نزاع با یک خانم ۳۰ ساله دستگیر شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Deep Water – آب‌بندیِ سطحیجنایت‌های نجیبانه
نقد فیلم Deep Water – آب‌بندیِ سطحی

بر اساس بیانیه اداره پلیس نیویورک، این زن حوالی ساعت ۱۱:۱۴ قبل از ظهر با شماره ۹۱۱ تماس گرفته و به افسران پلیس گفته که توسط این بازیگر مورد تعرض قرار گرفته است. سپس او به بیمارستان منتقل شد و به دلیل جراحات جزئی در ناحیه‌ سر و گردن تحت درمان قرار گرفت. علاوه بر این در بیانیه‌ پلیس، اتهامات بالقوه‌ای نظیر «خفه کردن»، «تجاوز» و «آزار و اذیت» ذکر شده است. پلیس اعلام کرد:

در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی ۳۳ ساله با یک زن ۳۰ ساله درگیر شده است. فرد قربانی به پلیس اطلاع داد که مورد تعرض قرار گرفته است. ماموران پلیس نیز مرد ۳۳ ساله را بدون درگیری بازداشت کردند. قربانی از ناحیه سر و گردن دچار جراحات جزئی شده بود و با وضعیت پایدار به بیمارستان منطقه منتقل شد.

جاناتان میجرز

در همین بین، یکی از نمایندگان میجرز بیانیه‌ای را صادر و اتهامات وارد شده به او را رد کرد. سخنگوی میجرز طی اظهارنامه‌ای به رسانه ورایتی گفت:

او هیچ کار اشتباهی انجام نداده است. ما منتظر پاک شدن نام او به عنوان ضارب و پاکسازی این موضوع هستیم.

سخنگوی جاناتان میجرز

جاناتان میجرز اخیرا در فیلم‌های پرفروشی نظیر «کرید ۳» به کارگردانی مایکل بی جردن و همچنین Ant-Man and the Wasp: Quantumania نقش‌آفرینی داشته است. جدیدترین فیلم او که ابتدا در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده شده Magazine Dreams نام دارد که در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر ۱۴۰۲) در سینماها اکران می‌شود. این بازیگر همچنین قراردادی برای پیوستن به Da Understudy از استودیوی آمازون امضا کرده است.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی مارول از بدترین تا بهتریناز مرد آهنی گرفته تا ثور: عشق و تندر
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی مارول از بدترین تا بهترین


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا