بازی

ناتی داگ فرنچایز Uncharted را کنار گذاشته و می‌تواند همین تصمیم را برای The Last of Us بگیرد

ناتی داگ فرنچایز Uncharted را کنار گذاشته و می‌تواند همین تصمیم را برای The Last of Us بگیرد

نیل دراکمن، رئیس ناتی داگ گفت که این استودیو سری Uncharted را کنار گذاشته و ممکن است اگر تصمیم به ساخت سومین نسخه فرنچایز گرفته نشود، همین کار را با The Last of Us نیز انجام دهد.

سری The Last of Us از زمان اولین عرضه خود در سال ۲۰۱۳ تاکنون بیش از ۳۷ میلیون نسخه فروش داشته است و به لطف اقتباس تلویزیونی آن که هم اکنون از طریق HBO در حال پخش است، دوباره مورد توجه قرار گرفته است. ناتی داگ همچنین در حال توسعه یک بازی چند نفره مستقل از The Last of Us است که داستان منحصر‌به‌فرد خود و گروه جدیدی از شخصیت‌ها را شامل می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت اول«وقتی در تاریکی گم شدی»
نقد سریال The Last of Us | قسمت اول

با وجود موفقیت تجاری و انتقادی این فرنچایز، دراکمن ادعا کرده که سونی استودیو آن‌ها را برای ساخت ادامه داستان «الی» و «اَبی» در The Last of Us 2 تحت فشار قرار نخواهد داد.

او به BuzzFeed گفت که اگر استودیو بتواند داستانی جذاب برای بازی سوم ارائه کند و به این پروژه علاقه‌مند باشد، آن را به سرانجام خواهد رساند. در غیر این صورت، ممکن است تصمیم بگیرد که این سری را کنار بگذارد، مانند تصمیمی که برای دیگر فرنچایز پرفروش خود، یعنی Uncharted گرفته است.

The Last of Us

دراکمن در مصاحبه خود گفت:

می‌دانم افراد زیادی در مورد The Last of Us Part 3 و اینکه ساخته خواهد یا خیر سوالاتی دارند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که در ناتی داگ ما بسیار مفتخر هستیم که ناشر ما سونی است، به این معنی که بودجه بازی‌های ما توسط سونی تامین می‌شود و ما متعلق به سونی هستیم.

برای ما Uncharted فوق‌العاده موفق بود – Uncharted 4 یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ما بود – و می‌توانیم آخرین ضرب قلم خود را روی داستان آن بگذاریم و بگوییم که کارمان تمام شده است. ما در حال کنار گذاشتن آن هستیم.

به همین ترتیب، The Last of Us به این موضوع بستگی دارد که آیا می‌خواهیم آن را ادامه دهیم یا نه.

هرچند دراکمن ادعا می‌کند که Naughty Dog فرنچایز آنچارتد را کنار گذاشته است، آوریل گذشته یکی از اعضای استودیو اشاره کرده بود که سونی می‌تواند برای عرضه بازی‌های بعدی Uncharted برنامه‌ریزی کند. دراکمن همچنین در آوریل ۲۰۲۱ گفته بود که طرح داستانی سومین بازی احتمالی فرنچایز The Last of Us نوشته شده است، اما در حال توسعه نیست.

مطلب پیشنهادی:چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!یک تئوری جذاب و عجیب
چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا