بازی

اولین تصاویر از لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین فیلم Joker 2 منتشر شد

اولین تصاویر از لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین فیلم Joker 2 منتشر شد

پس از مدت‌ها حرف و حدیث، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری Joker 2 با حضور لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین منتشر شد.

لیدی گاگا دو هفته پیش به دلیل تداخل برنامه‌هایش در حین فیلمبرداری Joker: Folie à Deux، نزدیک بود حضور در مراسم اسکار را از دست بدهد. اما در آخرین لحظه، برای اجرای آهنگ نامزد اسکار خود از Top Gun: Maverick حاضر شد و خیلی سریع دوباره به صحنه فیلمبرداری اثر جدید تاد فیلیپس بازگشت تا کار را از سر بگیرد.

اکنون به لطف مجموعه عکس‌های جدید که توسط Popbase در توییتر منتشر شده، نگاه جدیدی به شخصیت هارلی کوئین با بازی گاگا داریم. فیلم در حال حاضر در شهر نیویورک و نیوآرک در حال فیلمبرداری است، به این معنی که خواننده و همبازی او واکین فینیکس با لباس و گریم فیلم دیده می‌شدند.

این عکس‌ها هارلی را در میان جمعیت معترضانی که از او حمایت می‌کنند نشان می‌دهد، در حالی که وارد دادگاهی می‌شود که توسط افسران پلیس محاصره شده است.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

این فیلم پس از پایان آشفته Joker که آرتور فلک به طور کامل دیوانگی جوکر را در آغوش گرفت و شورش را در شهر گاتهام آغاز کرد، دنبال می‌شود و تاد فیلیپس آن را یک موزیکال تمام عیار توصیف کرده است، اگرچه چیز دیگری در مورد داستان مشخص نیست.

این فیلم همچنین خارج از دنیای جدید جیمز گان DC خواهد بود و رسماً به عنوان پروژه «جهان‌های دیگر» طبقه‌بندی شده است، به این معنی که در خارج از دنیای بازسازی‌شده گان و پیتر سفران و امثال فیلم‌هایی مانند The Batman مت ریوز اتفاق می‌افتد.

برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لوفلند و هری لاوتی به لیدی گاگا در قسمت دوم خواهند پیوست. ززی بیتز در کنار واکین فینیکس تنها بازیگر قسمت اول است که در Joker 2 حضور دارد و نقش سوفی را به تصویر می‌کشد.

تاد فیلیپس علاوه بر کارگردانی در کنار اسکات سیلور نوشتن فیلم‌نامه را نیز بر عهده دارد. هیلدور گودنادوتیر که برای ساخت موسیقی متن قسمت اول برنده جایزه اسکار شده بود نیز آهنگساری Joker 2 را انجام خواهد داد.

جوکر یک موفقیت مالی خیره‌کننده بود. اگرچه استقبال منتقدان ضد و نقیض بود، اما فینیکس برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در اسکار شد، در حالی که فیلم بیش از یک میلیارد دلار فروخت. Joker: Folie à Deux قرار است در ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) اکران شود که دقیقاً پنج سال پس از اکران فیلم اصلی است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیرکمدی متفاوت سینمای بیمار ایران
نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیر


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا