بازی

سفارش نصب بازی ‍پلی استیشن 4 در گنگ پی اس

سفارش نصب بازی ‍پلی استیشن 4 در گنگ پی اس

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پلی استیشن 4 در بازار کالای دیجیتال یکی از کنسول‌های پر فروش محسوب می‌شود. کنسول پلی استیشن 4 توسط یک شرکت معتبر به نام سونی تولید می‌شود. برای دستگاه پلی استیشن بازی‌های مختلف و در سبک‌های مختلف به بازار عرضه شده است. تنوع بالای بازی‌ها باعث می‌شود که کاربران این کنسول تمایل زیادی به نصب بازی پلی استیشن 4 داشته باشند. به دلیل اینکه نصب و انجام تنظیمات احتیاج به صرفه هزینه دارد برخی کاربران خودشان برای دانلود و نصب بازی اقدام می‌کنند.

برای نصب بازی پلی استیشن 4 روش‌های زیادی وجود دارد. بعضی از راه‌های نصب بازی پلی استیشن احتیاج به یک اکانت پی اس ان دارد. برای نصب بازی پلی استیشن روش‌هایی مثل نصب رایگان، استفاده از اکانت قانونی، دانلود از پلی استور و… وجود دارد. در این متن قصد داریم که چند مورد از بهترین روش‌های نصب بازی پلی استیشن را به شما معرفی کنیم.

نصب بازی پلی استیشن 4 به صورت رایگان

برای نصب بازی پلی استیشن 4 یکی از روش‌ها این است که از روش جیلبریک کردن دستگاه استفاده کنید. برای این کار به یک لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی نیاز دارید. در ابتدا برای گیم‌های پلی استیشن 4 که قابلیت کپی شدن دارند جستجو کنید. بعد از اینکه بازی مورد علاقه‌ی خود را پیدا کردید آن را دانلود کنید. در ادامه مراحل نصب این نوع از بازی را در چند مورد ذکر می‌کنیم. در ابتدا بازی دانلود شده را از حالت فشرده شده خارج کنید. برای اینکه بتوانید بازی‌های دانلود شده را به کنسول خود منتقل کنید نیاز دارید که از یک هارد اکسترنال استفاده کنید. باید هارد اکسترنال مورد استفاده‌ی شما فرمت exFAT داشته باشد زیرا این فرمت به شما امکان می‌دهد که فایل‌های با حجم خیلی بالا را هم منتقل کنید.

سفارش نصب بازی ‍پلی استیشن 4 در گنگ پی اس - lastech

برای نصب پلی استیشن 4 می‌توانید مراحل مختلفی را طی کنید که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد.

در ادامه‌ی مراحل نصب پلی استیشن 4 بعد از اینکه فایل‌ها را به هارد منتقل کردید هارد خود را به دستگاه متصل نمایید و کنسول را روشن کنید. در ادامه وارد بخش تنظیمات دستگاه بشوید و روی گزینه‌ی Debug Settings کلیک کنید. بعد از ورود به این قسمت روی Package Installer کلیک کنید و تمام فایل‌هایی که روی هاردتان موجود است را مشاهده کنید. در آخر نصب را شروع کنید و پس از اینکه بازی مورد نظر نصب شد می‌توانید آن را روی منوی خود مشاهده کنید. البته از معایب نصب بازی به این روش این است که دستگاه شما دیگر قابلیت اتصال به اینترنت ندارد. گاهی مواقع دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود همچنین جیلبریک قابل بازگردانی نیست. برای نصب بازی‌هایی که تازه به بازار عرضه می‌شوند باید تا منتشر شدن نسخه‌ی هک شده منتظر بمانید.

نصب بازی پلی استیشن 4 با اکانت قانونی

در این شیوه‌ی نصب بازی پلی استیشن 4 شما نیاز دارید که یک اکانت قانونی PNS داشته باشید. برای تهیه‌ی این اکانت شما احتیاج به یک حساب بانکی بین‌المللی دارید. اگر این چنین حسابی ندارید می‌توانید این نوع اکانت‌ها را از منابع ارائه دهنده در داخل کشور خریداری کنید. بعد از اینکه اکانت مورد نظر را نصب کردید قادر خواهید بود که به چند روش نصب گیم پلی استیشن 4 را انجام بدهید.

نصب بازی پلی استیشن 4 با استفاده از پلی استور

شما برای نصب بازی پلی استیشن 4 توسط پلی استور نیاز دارید که کنسول خود را به صورت بی‌سیم به مودم وصل کنید. برای نصب کنسول به اینترنت می‌توان از سیم هم استفاده کرد. برای نصب اینترنت به کنسول توسط سیم این مراحل را به ترتیب طی کنید:Network >Setting > Set Up Internet Connection > Set Up Wired LAN و در ادامه روی گزینه‌ی Set Up Wired LAN کلیک کنید.

سپس گزینه‌ی Connect را انتخاب کنید، در انتها می‌توانید گزینه‌ی Easy را انتخاب نمایید. بعد از طی کردن این مراحل شما می‌توانید به راحتی از اینترنت روی کنسول خود استفاده کنید. برای اینکه کنسول شما به وای فای وصل شود می‌توانید به قسمت تنظیمات بروید و در بخش Set Up Internet Connection روی آیکون Use Wifi کلیک کنید. در مرحله‌ی آخر برای نصب شدن کنسول خود در میان وای‌فای‌هایی که کنسول شما شناسایی کرده وای فای خود را انتخاب کنید. بعد از اینکه روی وای فای خود کلیک کردید رمز عبور وای فای خود را وارد کنید تا کنسول به اینترنت وصل شود.

سفارش نصب بازی ‍پلی استیشن 4 در گنگ پی اس - lastech

برای نصب بازی پلی استیشن 4 از طریق پلی استور روی کنسول خود، نیاز به وصل شدن به وای فای دارید.

در ادامه توضیحاتی راجع به اینکه چگونه با استفاده از وای فای کنسول می‌توانید بازی مورد علاقه‌ی خود را از پلی استور دانلود کنید می‌دهیم. در ابتدا به بخش پلی استور در کنسول خود بروید. در منوی سمت چپ دو گزینه در دسترس شما است که امکان دانلود بازی‌ها به صورت رایگان به شما می‌دهد. در قسمت Free to play می‌توانید تمام بازی‌های موجود در پلی استور که امکان بازی کردن به صورت رایگان دارند را ببینید و دانلود کنید. اگر بازی مورد علاقه‌ی خود را در این بخش پیدا نکردید می‌توانید از آن خارج شوید و بازی مورد نظر خود را از بخش Demo and Betas دانلود کنید.

خرید بازی پلی استیشن 4

برای خرید بازی پلی استیشن 4 داشتن یک منبع از گیم‌ها برای کاربران این کنسول یک شانس بزرگ است. گیم‌هایی که قابلیت اجرا در پلی استیشن 4 را دارند شامل بازی‌های اختصاصی این کنسول و همچنین بازی‌های مشترک بین کنسول‌ها است. شرکت سونی که تولید کننده‌ی کنسول پلی استیشن 4 است به دلیل اینکه یک سری قراردادهای کاری با برخی استودیوهای بازی سازی دارد. برخی گیم‌ها به صورت اختصاصی برای این کنسول تولید می‌شوند. یکی از پارامترهای کمک کننده به شما در هنگام خرید گیم پلی استیشن این است که مشخصات کامل این گیم‌ها را بدانید. یکی از موارد دیگر که در کنار دانستن جزئیات در مورد بازی‌ها به شما کمک می‌کند این است که تریلر بازی را تماشا کنید. مواردی مثل محدودیت سنی، حجم بازی، ژانر بازی و سایر جزئیاتی که به شما در انتخاب بازی مناسب خود کمک می‌کند به صورت معمول در تریلر بازی‌ها ارائه می‌شود. در ادامه‌ی این متن چند بازی پرطرف‌دار پلی استیشن 4 را معرفی می‌کنیم.

بازی The Last of Us 2

یک بازی محبوب که در هنگام جستجو برای خرید بازی پلی استیشن 4 برای کاربران جذابیت دارد بازی The Last of Us 2 است. این بازی‌ها به صورت انحصاری برای اجرا در کنسول‌های سونی ساخته می‌شوند. این گیم یک محصول است که توسط استودیوی Naughty Dog تولید شده است. از نقاط قوت بازی این است که یک خط داستانی درگیر کننده دارد. داستان این بازی طوری درگیر کننده است که بعضی کاربران در پایان در حد بالایی درگیر احساست خود می‌شوند. ژانر این بازی در واقع اکشن و ماجراجویانه است و در این ژانر یکی از بازی‌های باکیفیت محسوب می‌شود. این بازی از زاویه‌ی دید اول شخص پیش می‌رود. این بازی که به صورت انحصاری روی کنسول‌های شرکت سونی عرضه می‌شود بالاترین نمره را در پلتفرم‌های عرضه‌ی بازی دارا است. این بازی از گذشته طرف‌داران خاص خود را دارد که با عرضه شدن این نسخه فرصت جدیدی برای تجدید خاطرات خود پیدا کردند.

بازی GTA V

از گزینه‌های دیگر که در خرید بازی پلی استیشن 4 مطرح است GTA V است. این بازی برای گیمرها یک بازیِ نوستالژیک محسوب می‌شود. تولید کننده‌‌ی این بازی کمپانی راک استار است. این بازی در سال 2013 به بازار عرضه شده است و ژانر این بازی هم جهان باز است. این گیم در متاکریتیک نمره‌ی 97 را دریافت کرده است که از بالاترین نمرات دریافت شده توسط بازی‌ها به شمار می‌رود. در پرطرف‌دار بودن این بازی شکی نیست و محبوبیت آن به حدی است که نمی‌شود گفت که به توضیحات و معرفی نیاز دارد. در ادامه یک بازی پرطرف‌دار و خاطره‌انگیز دیگر را معرفی می‌کنیم.

سفارش نصب بازی ‍پلی استیشن 4 در گنگ پی اس - lastech

بازی GTA V  یک گزینه‌ی جذاب هنگام خرید بازی پلی استیشن 4 محسوب می‌شود.

بازی god of war

سازنده‌ی این بازی استودیو سانتا مونیکا است که از زیرمجموعه‌های شرکت سونی به شمار می‌آید. آخرین نسخه از این بازی در سال 2022 به بازار عرضه شده است. ژانر این بازی اکشن و ماجراجویانه به حساب می‌آید. این گیم در متاکریتیک نمره‌ی 94 را دریافت کرده است. شخصیت این اصلی این بازی کریتوس نام دارد. یکی از برترین بازی‌های پلی استیشن god of war است. یکی از بازی‌های کالت سونی که کاربران همیشه اخبار ساخت و انتشارش را دنبال می‌کنند این گیم است. به نظر منتقدان نسخه‌ای که در سال 2018 منتشر شد یکی از بهترین نسخه‌های این بازی است.

نصب بازی پلی استیشن 4 از طریق روش‌های مختلفی امکان دارد.

بازی Deathloop

داستان این گیم در سال 1960 اتفاق می‌افتد و شما در این بازی در نقش یک آدم حرفه‌ای در انجام کارهای غیرقانونی بازی می‌کنید. این شخصیت مأموریت دارد که در 8 نقطه‌ی مختلف در سراسر شهر عملیات انجام بدهد. شهری که داستان در آن اتفاق می‌افتد یک جزیره است که در یک دور زمانی تکراری گیر افتاده است و در انتهای روی روز همه چیز از ابتدا تکرار می‌شود. شخصیت اول این بازی قصد دارد که قبل از انتهای روز تمام 8 هدف خود را از بین ببرد و همچنین بتواند با شکستن طلسم زمانی بازی را پایان بدهد. برای دریافت خدمات مربوط به کنسول پلی استیشن 4 می‌توانید به سایت gangps.ir مراجعه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا