بازی

Metal Gear Rising: Revengeance ناگهان ۱۰۰۰ درصد افزایش بازیکن داشته

Metal Gear Rising: Revengeance ناگهان ۱۰۰۰ درصد افزایش بازیکن داشته

Metal Gear Rising: Revengeance به لطف میم‌های گسترده و افزایش بینندگان در پلتفرم استریم توییچ، پس از گذشت هشت سال بار دیگر اوج گرفته ​​و با افزایش تعداد بازیکنانی روبرو شده که از زمان عرضه تاکنون به خود ندیده است.

Play Track در توییتر اشاره کرده که بر اساس میانگین ماهانه بازیکنان Revengeance، شاهد افزایش ۱۰۰۰ درصدی بازیکنان همزمان در استیم از آپریل سال ۲۰۲۱ تاکنون بودیم. همچون همیشه می‌توانیم به لطف نمودارهای سایت Steam Charts، صعود بازی روی پلتفرم رایانه‌های شخصی را به صورت زنده مشاهده کنیم.

مطلب پیشنهادی:معنی نام پردازنده‌های اینتل چیست؟دیگر با دیدن نام CPUها گیج نشوید
معنی نام پردازنده‌های اینتل چیست؟

زمانی که بازی Revengeance در ژانویه ۲۰۱۴ روی استیم عرضه شد به طور میانگین کمی بیش از ۱۹۰۰ بازیکن داشت و پس از یک سقوط شدید (به هر حال این یک بازی کوتاه و تک نفره است) حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ بازیکن همزمان را به خود اختصاص داد. در طول سال‌ها، چند اوج کوچک وجود داشت، احتمالا به دلیل فروش یا تبلیغات دیگر، اما چیزی شبیه به رشدی که بازی امروز به خود دیده را تجربه نکرده است.

این موج تا دسامبر ۲۰۲۱ (آذر سال گذشته) زمانی که تقریبا میم‌های Revengeance شروع به اوج گرفتن کردند، به استیم نرسیده بود. یکی از بزرگ‌ترین میم‌های بازی شخصیت Jetstream Sam است که به خودی خود باعث افزایش محبوبیت اینترنتی این بازی شده. از طرفی دیگر، برخی از پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب بازی نیز در پنج ماه گذشته آپلود شدند که VOD‌ها و نکات برجسته از چندین استریمر پرمخاطب توییچ در میان آن‌ها وجود دارد.

از ماه دسامبر، Revengeance تقریبا به طور میانگین ۳۰۰ بازیکن همزمان در ماه داشت تا اینکه با یک افت کوچک در مارس ۲۰۲۲ روبرو شد و اکنون به ۱۲۰۰ بازیکن متوسط ​​در ۳۰ روز گذشته رسیده است. در مقایسه با میانگین سال‌های قبلی خود که بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ بازیکن همزمان بود، باید گفت که این بازی، در بازه بین دسامبر ۲۰۲۱ تا آپریل ۲۰۲۲ تنها روی رایانه‌های شخصی بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته است. از آپریل سال گذشته تاکنون؟ ۱۰۰۰ درصد.

طوفان میم بازی را به اینجا رساند، اما محبوبیت جدید Revengeance را نیز باید به این واقعیت نسبت داد که تجربه این عنوان هنوز پس از تمام این سال‌ها لذت‌بخش است. با مبارزات هیجان‌انگیز و دیالوگ‌هایی که ظاهرا برای تولید میم نوشته شده بودند، جای تعجب ندارد که اینترنت بار دیگر به بازی متصل شود.

طبق گفته نینتندو، Bayonetta 3 موردانتظارترین بازی پلاتینیوم، همچنان امسال منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:آیا سرعت رم در گیمینگ اهمیت دارد؟هزینه بیشتر برای یک رم سریع‌تر ارزشش را دارد؟
آیا سرعت رم در گیمینگ اهمیت دارد؟


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا