بازی

اپیزود اول بازی The Expanse در تابستان منتشر می‌شود [تماشا کنید]

اپیزود اول بازی The Expanse در تابستان منتشر می‌شود [تماشا کنید]

بازی The Expanse: A Telltale Series توسط سه استودیو مختلف در دست ساخت قرار دارد و اکنون انتشار اپیزود اول در فصل تابستان تایید شده است. 

سه استودیو تل‌تیل، Alcon Interactive و Deck Nine Games با شوکیس مشترک خود تریلر جدیدی از بازی The Expanse: A Telltale Series منتشر کردند. این بازی بر اساس سریال آمازون پرایم و کتاب‌های این سری توسعه داده می‌شود و سفر کامینا درامر (Camina Drummer) در فضا را دنبال می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

سازندگان قصد دارند با سفر در فضا و جاذبه صفر روی داستان جدیدی تمرکز کنند. شخصیت‌های بازی همچنان در مواقع مختلف روبه رو هم قرار می‌گیرند تا شما داستان را از دید آن‌ها نیز تجربه کنید. گیم‌پلی بازی نیز وابستگی زیادی به انتخاب‌های شما دارد و هر کاری بدون شک عواقب خودش را به همراه خواهد داشت. تریلر منتشر شده را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

استودیو تل‌تیل در حال حاضر سه بازی در دست ساخت دارد که بدون شک مهم‌ترین آن‌ها The Wolf Among Us 2 است که تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد. پروژه سوم آن‌ها یک بازی معرفی نشده است که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و در حال حاضر اطلاعات خاصی از آن در دسترس قرار ندارد.

بازی The Expanse: A Telltale Series برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگمخصوص شما که گیمری!
معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگ


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

اپیزود اول بازی The Expanse در تابستان منتشر می‌شود [تماشا کنید] - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا