بازی

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود

استودیو سی دی پراجکت رد از ویژگی ردیابی مسیر (path tracing) برای سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) رونمایی کرده که به زودی برای بازی منتشر می‌شود.

این توسعه دهنده طی رویداد GDC از ویژگی ردیابی مسیر یا همان رهگیری کامل پرتو نور رونمایی کرد. این ویژگی رفتار نور در صحنه‌ها و محیط‌ها را شبیه‌سازی می‌کند که باعث دستیابی به گرافیک فوق واقع‌گرایانه می‌شود. استودیو سی دی پراجکت رد اکنون اعلام کرده که بازیکنان در تاریخ ۱۱ آپریل (۲۲ فروردین) می‌توانند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند. 

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ آشنا شویدوقتش رسیده خودتان دست به کار شوید!
با بهترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ آشنا شوید

پاول کوزلوفسکی (Pawel Kozlowski)، مهندس توسعه دهنده فناوری ارشد Nvidia، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این ویژگی می‌تواند انقلابی در نحوه توسعه بازی‌های ویدئویی باشد. انویدیا باور دارد که کارت گرافیک‌های GeForce RTX با هسته‌های RT و تکنولوژی DLSS همراه با هوش مصنوعی شرکت اجزای مهم path tracing هستند. 

بازی Cyberpunk 2077

سی دی پراجکت رد هم‌اکنون روی پرخرج‌ترین بسته الحاقی خود به نام Phantom Liberty کار می‌کند که اولین و آخرین DLC بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود. در این اکسپنشن یک ماموریت غیرممکن برای جاسوسی و بقا داریم که ما را به منطقه جدیدی از نایت‌سیتی می‌برد. باید اشاره کنیم که لانچ بد سایبرپانک برنامه‌ها انتشار یک بازی چند نفره را لغو کرد. 

این بسته الحاقی با رها کردن پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، در سال ۲۰۲۳ تنها برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Editionاستیل برای انسان‌ها، نقره برای هیولاها و سکه‌ای برای گرالت!
بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا