رمز ارز

سرمایه‌گذار معروف: طلا و بیت کوین راه نجات است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرعامل گلکسی دیجیتال، مایکل نووگراتز پیش‌بینی می‌کند که شرایط سختی در پیش روی اقتصاد ایالات متحده است، اما همچنان نگاه صعودی در مورد ارزهای دیجیتال دارد.
او اعتقاد دارد ایالات متحده به سمت بحران مالی پیش می‌رود و اکنون زمان مناسبی برای خرید طلا، نقره و بیت کوین است.

مایکل نووگراتز، بنیانگذار و مدیر عامل گلکسی دیجیتال در مصاحبه با شبکه تلویزیونی CNBC اظهار داشت:

ما در ایالات متحده و البته در سطح جهان با بحران مالی روبه‌رو خواهیم شد.

نووگراتز در سخنرانی در Squawk Box CNBC در تاریخ 15 مارس خاطرنشان کرد که بانک‌ها معمولاً با کاهش وام‌دهی سرمایه خود را بازسازی می‌کنند. این کار به معنی کمبود اعتبار است و در کنار شاخص‌هایی مانند بازار کالاهای اولیه، به یک بحران مالی قریب‌الوقوع و رکود اشاره می‌کنند.
صنعت بانکداری ایالات متحده در این ماه دچار مشکلاتی فراوانی شد و بانک‌ Silvergate، بانک Signature و بانک Silicon Valley همگی در همان هفته سقوط کردند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نووگراتز به سی‌ان‌بی‌سی گفت که احتمال تغییر در سیاست‌های فدرال رزو برای افزایش نرخ بهره وجود دارد. او اعتقاد دارد که فدرال رزرو تصمیم دارد صرفاً به خاطر تأمین اعتبار، افزایش در نرخ بهره را انجام دهد. از نظر او انجام این کار یک خطای بزرگ سیاسی خواهد بود.
نووگراتز نه تنها درباره روزهای سخت پیش روی اقتصاد آمریکا صحبت کرد، بلکه در مورد بازار رمزارزها نیز تحلیل بلندمدتی را بیان کرد. او گفت:

اگر زمانی برای ورود به بازار بیتکوین و رمزارزها وجود داشته باشد، همین حالا وقت آن است؛ چراکه دولت‌ها همیشه در بحران‌ها پول زیادی چاپ می‌کنند و این اتفاق همین الان در حال رخ دادن است.

به نظر می‌رسد که بیت کوین از روزهای پر از چالش و همراه با ریسک خود فاصله گرفته است. همان‌طور که افراد بیشتری در جامعه پی به ارزش بنیادی آن برده‌اند، بازار به آرامی به بیت کوین به عنوان شکل دیجیتالی طلا روی می‌آورد.

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا