رمز ارز

استفاده از بلاکچین برای بهبود بازارهای سهام!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لری فینک (Larry Fink)، مدیر اجرایی BlackRock، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان، معتقد است که توکنی کردن طبقات دارایی مانند سهام و اوراق قرضه می‌تواند کارایی در بازارهای سرمایه را تقویت کند و فرآیند دسترسی سرمایه‌گذاران به سهام‌های خود را بهبود ببخشد.
مدیر عامل این شرکت در آخرین نامه سالانه خود به سرمایه‌گذاران خاطرنشان کرد که بلک راک در حال حاضر در حال بررسی صنعت ارزهای دیجیتال است و به این کار به ویژه در زمینه‌های مربوط به بلاکچین‌های مجاز و توکنیزه‌سازی سهام و اوراق قرضه ادامه خواهد داد.
فینک در این نامه اظهار داشت که پتانسیل عملیاتی در فضای ارزهای دیجیتال فراتر از بیت کوین است. او گفت که تحولات شگفت‌انگیزی در این صنعت نوپا، فراتر از هیاهو و وسواس ارزهای دیجیتال در حال انجام است.
او گفت علی‌رغم شکست شرکت‌های بزرگ رمزارزی مانند FTX، پرداخت‌های دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت هستند. فینک معتقد است که برنامه‌‎های کاربردی و نوآورانه برای صنعت مدیریت دارایی می‌تواند با رشد در فضای دیجیتال ظاهر شود؛ به ویژه توکن‌سازی طبقات دارایی، چشم‌انداز افزایش کارایی در بازارهای سرمایه، کوتاه کردن زنجیره ارزش و بهبود هزینه و دسترسی سرمایه‌گذاران، از ویژگی‌های مهم این رشد خواهند بود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

مدیرعامل بلک راک همچنین در مورد بازارهای نوظهوری مانند برزیل، هند و بخش‌هایی از آفریقا که شاهد پیشرفت‌هایی در سیستم‌های پرداخت هستند صحبت کرد. در مقابل، او استدلال کرد که بازارهای توسعه‌یافته مانند ایالات متحده در نوآوری پرداخت عقب مانده‌اند.
در چند هفته گذشته شاهد بودیم که مقامات ایالات متحده نهادهای رمزارزی را تحت فشار قرار داده‌اند. از مسائل نظارتی با شرکت صادرکننده استیبل کوین Paxos گرفته تا بسته شدن ناگهانی Signature Bank، ایالات متحده نظارت خود را بر این صنعت تشدید کرده است.
اما فینک بر این باور است که فضای دارایی دیجیتال برای رشد خود به مقررات دقیق‌تری نیاز دارد. او اشاره کرد که قوانین شفاف، به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا از خطرات مرتبط با این بخش آگاه شوند.

منبع

کریپتو پوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا