بازی

چندین بازی سری Battlefield از فروشگاه‌های آنلاین حذف خواهند شد

چندین بازی سری Battlefield از فروشگاه‌های آنلاین حذف خواهند شد

استودیو DICE به تازگی اعلام کرد که قصد دارد چندین بازی از سری محبوب Battlefield را از فهرست فروشگاه‌های آنلاین و حراجی‌ها حذف کند.

استودیوی متعلق به شرکت EA در پست وبلاگی که روز سه‌شنبه منتشر شد، نوشت:

در حالی که به ۱۵ سالگی انتشار Battlefield 1943 و Bad Company 1 & 2 و Mirror’s Edge نزدیک می‌شویم، اعلام می‌کنیم که سفر آن‌ها به پایان رسیده است.

به‌روزرسانی: الکترونیک آرتز در پستی جدید ضمن عذرخواهی اعلام کرد که بازی Mirror’s Edge قرار نیست فروشگاه‌ها را ترک کند و نام بردن از آن در لیست بالا «یک اشتباه» بوده است.

بازی‌های بتلفیلد در ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) از ویترین فروشگاه‌های دیجیتال حذف خواهند شد و سرویس‌های آنلاین عناوین نیز در ۸ دسامبر (۱۷ آذر) بسته خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dead Spaceاین فضا هنوز زنده است
بررسی بازی Dead Space

در حالی که Battlefield 1943 یک بازی کاملا آنلاین است، سه عنوان دیگر با استفاده از ویژگی‌های آفلاین خود مانند کمپین تک نفره، قابل بازی کردن خواهند بود. DICE گفت:

در حالی که این عناوین جایگاه ویژه‌ای در قلب ما دارند، اکنون مشتاقانه به دنبال خلق خاطرات جدید در کنار شما هستیم، زیرا تمرکز خود را بر روی تجربیات فعلی و آینده Battlefield خواهیم گذاشت.

EA سرویس‌های آنلاین بازی‌های مختلفی در شش ماه گذشته، از جمله Mirror’s Edge در دی ماه را تعطیل کرد.

مدیر کل DICE، ربکا کوتاز، خرداد سال گذشته گفت که استودیو «زمانی» برای پیگیری پروژه‌های غیر Battlefield ندارد زیرا خود را به عنوان یک توسعه‌دهنده پیشرو در بازار FPS معرفی کرده است.

Battlefield

EA چندی پیش اعلام کرد که دایس به عنوان توسعه‌دهنده دوم در ساخت کمپین تک‌نفره بعدی بتلفیلد به Ridgeline Games، یک استودیوی داخلی جدید که توسط خالق هیلو، مارکوس لتو رهبری می‌شود، کمک خواهد کرد.

DICE همچنین در حال حاضر روی یک تجربه چند نفره جدید برای سری Battlefield کار می‌کند.

حذف بازی‌ها مجددا مسئله نگهداری در صنعت گیم را برجسته می‌کند، زیرا در صورتی که سرویس‌های حیاتی مانند Xbox Live یا PSN در آینده ناپدید شوند، توسعه‌دهندگان برای حفظ بازی‌های خود با چالش مواجه می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردناز درایور 3 تا اساسینز کرید آدیسی
تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردن


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا