بازی

نویسنده Dune به فیلم Gears of War نتفلیکس پیوست

نویسنده Dune به فیلم Gears of War نتفلیکس پیوست

چندین ماه پیش نتفلیکس اعلام کرده بود که قصد دارد با همکاری The Coalition توسعه‌دهنده بازی Gears of War (گیرز آو وار) یک فیلم و سریال انیمیشنی را بسازد. به تازگی این کمپانی اعلام کرده که پروژه نویسنده مورد نظر خود را پیدا کرده و به این ترتیب جان اسپیتز، نویسنده فیلم‌های Dune و دکتر استرنج قرار است نگارش فیلمنامه این اثر اقتباسی را برعهده داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنید

اسپیتز در نشست مطبوعاتی درباره این پروژه گفت:

گیرز آو وار باد شخصیت‌های سرزنده، جهانی که به زیبایی طراحی شده و سیستم جنگی که بی‌رحم بودن آن و اهمیت ایستادگی در کنار تیم را به نمایش می‌گذارد، یکی از بازی‌های اکشن فوق‌العاده تمام دوران است. اگر قرار است این جهان در قاب سینما نمایش داده شود، من خوشحالم که این شانس را دارم و می‌توانم به آن کمک کنم.

در این نشست، توسعه‌دهنده این بازی، جان اسپیتز را «استاد داستان‌سرایی» نامید و قرار است به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم اقتباسی همکاری کند. هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم Gears of War اعلام نشده، اما با توجه به اینکه تازه نویسنده پروژه انتخاب شده، انتظار می‌رود باید چند سال آینده منتظر انتشار آن باشیم.

فیلم Gears Of War

جالب است بدانید که چندی پیش دیو باتیستا از علاقه خود برای پیوستن به این فیلم و ایفای نقش اصلی مارکوس فنیکس خبر داده بود و بسیاری هم را انتخاب محبوبی برای این نقش می‌دانند. بازیگر Guardians of the Galaxy در یک پست ویدیویی در اکانت توییتر خود ظاهر شده بود که در آن لباس شخصیت مذکور (مارکوس فنیکس) را به تن داشت و با این کار به نوعی انتخاب را برای سازندگان و تیم انتخاب بازیگران را آسان کرده است.

با این اوصاف اکنون که مشخص شده دیو باتیستا واقعا برای پیوستن به فیلم Gears of War آماده است، به نظر می‌رسد دیر یا زود این اتفاق بیفتد و نتفلیکس به همراه سازندگان فیلم او را برای ایفای نقش اصلی انتخاب کنند.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا