بازی

بازیکنان Elden Ring بیش از ۹ میلیارد بار در بازی کشته شده‌اند

بازیکنان Elden Ring بیش از ۹ میلیارد بار در بازی کشته شده‌اند

بندای نامکو اولین سالگرد انتشار بازی موفق و محبوب الدن رینگ (Elden Ring) را با یک اینفوگرافیک جشن گرفت که آمار قابل توجه اولین سال عرضه بازی را شامل می‌شود.

طبق این اطلاعات منتشر شده، بازیکنان Elden Ring تاکنون بیش از ۹ میلیارد بار در طول بازی کشته شده‌اند که ۶۹ درصد این مرگ‌ها توسط دشمنان یا NPCها بوده است. ۱۵ درصد مرگ‌ها به دلیل اثرات وضعیت (Status Effect)، ۱۴ درصد توسط سقوط و تنها ۲ درصد توسط سایر بازیکنان بوده است.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

علاوه بر این، بازیکنان در سال اول نزدیک به شش میلیارد بار با باس‌های بازی مبارزه کرده‌اند و Malenia, Blade of Miquella با ۳۲۹ میلیون بار بیشترین تلاش برای شکست دادن از سوی بازیکنان را داشته است. Margit The Fell Omen با ۲۸۱ میلیون بار در رده دوم قرار دارد و پس از آن Limgrave Tree Sentinel با ۲۷۷ میلیون بار، Radagon of the Golden Order با ۱۴۸ میلیون بار و Starscourge Radahn با ۱۳۹ میلیون بار بیشترین میزان تلاش از سوی بازیکنان برای شکست را داشته‌اند.

الدن رینگ هم اکنون برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس است. اولین بسته الحاقی بازی با نام Shadow of The Erdtree اخیرا معرفی شده بود که البته هنوز تاریخ انتشار آن اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Elden Ringبه زیبایی یک رویا
بررسی بازی Elden Ring


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا