بازی

زک اسنایدر: یک بازی بزرگ نقش‌‌آفرینی بر اساس فیلم Rebel Moon ساخته می‌شود

زک اسنایدر: یک بازی بزرگ نقش‌‌آفرینی بر اساس فیلم Rebel Moon ساخته می‌شود

زک اسنایدر، کارگردان نام‌آشنای هالیوودی که طی سال‌های اخیر به ساخت آثار ابرقهرمانی شهرت پیدا کرده، ظاهرا روی یک بازی ویدیویی در سبک نقش‌آفرینی کار می‌کند که از فیلم جدید او یعنی Rebel Moon الهام گرفته است.

از آنجا که وارنر تمایلی به ادامه اسنایدر ورس نداشت و نهایتا اکنون جیمز گان رهبری آثار دی‌سی را بر عهده دارد، زک اسنایدر اکنون به پروژه‌های دیگری با همکاری کمپانی‌هایی نظیر نتفلیکس روی آورده؛ یکی از مهم‌ترین این موارد، فیلم سینمایی علمی‌تخیلی Rebel Moon است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Crimes of the Future | ریمیکس سینمای کراننبرگیک داستان علمی تخیلی نوآر
نقد فیلم Crimes of the Future | ریمیکس سینمای کراننبرگ

اسنایدر طی مصاحبه اخیر خود با The Nerd Queens حین صحبت درباره فیلم جدیدش از یک پروژه هیجان‌انگیز و متفاوت پرده برداشت. این کارگردان فاش کرده که همزمان روی بازی ویدیویی بزرگی کار می‌کند که یک اقتباس از دنیای Rebel Moon محسوب می‌شود.

نمی‌دانم اجازه دارم درباره این موضوع حرف بزنم یا نه، اما یکی از چیزهایی که این روزها حسابی از کار روی آن لذت می‌برم، این بازی نقش‌آفرینی است که واقعا دیوانه‌وار، غرق‌کننده و عظیم به‌نظر می‌رسد. ما درباره این پروژه کمی حرف زدیم و گفتیم برویم و انجامش بدهیم.

زک اسنایدر Rebel Moon

کارگردان لیگ عدالت در ادامه گفت که نمی‌تواند جزئیات خاصی از این بازی در اختیار مخاطبان قرار دهد، اما با این حال توضیح داد:

بعدها بیشتر درباره این صحبت خواهیم کرد اما فعلا فقط همین را می‌توانم بگویم. همیشه دوست داشتم یک اثر نقش‌آفرینی بسازم. به من گفتند می‌توانیم «این مقیاس» را داشته باشیم، یا می‌توانیم یک «مقیاس مضحک و خارق‌العاده» داشته باشیم. من پاسخ دادم که گزینه مضحک را انتخاب می‌کنم. هرچه باشد این Rebel Moon‌ است، یک دنیای کامل و گسترده.

داستان Rebel Moon روایتگر استعمار ارتشی ظالم بر بخشی از کهکشان است. حال این مستعمره یک زن جوان را به هدف یافتن جنگجویانی ماهر که در مقابل ارتش ظلم قد علم کنند راهی سفری در سراسر کهکشان می‌کند.

تقریبا چند ماه پیش خبر رسید که فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده و اسنایدر و تیمش هم‌اکنون در مراحل پساتولید به‌سر می‌برند. گرچه هنوز اخبار رسمی مبنی بر تاریخ اکران این عنوان منتشر نشده اما برخی پیش‌بینی می‌کنند Rebel Moon ابتدا اکران محدود سینمایی را تجربه کرده و مدتی بعد از طریق نتفلیکس در دسترس همگان قرار بگیرد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Moonfall – نبرد با نیمه تاریک ماهروبرویی بشریت با خیزش ماه شرور
نقد فیلم Moonfall – نبرد با نیمه تاریک ماه


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا