بازی

عملکرد فیلم Shazam! Fury of the Gods در باکس آفیس ناامیدکننده بوده است

عملکرد فیلم Shazam! Fury of the Gods در باکس آفیس ناامیدکننده بوده است

یک هفته از آغاز اکران شزم خشم خدایان (Shazam Fury of the Gods) گذشته ولی عملکرد این فیلم نتوانسته انتظارات را برآورده کند. 

با وجود اینکه فیلم Shazam! Fury of the Gods بازخوردهای تقریبا خوبی از بینندگان کسب کرده، اما تنها ۶۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. با این وجود انتظارات از فیلم‌های ابرقهرمانی بسیار بیشتر است و پیش‌بینی می‌شد که شزم خشم خدایان بین ۸۵ تا ۹۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیستفانتزی‌هایی که برای تمام سنین مناسب نیستند!
۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیست

دنباله شزم هنوز شانس دارد که به یک شکست کامل برای دی‌سی تبدیل نشود. خوشبختانه بودجه Shazam! Fury of the Gods چندان زیادی نبود و همانند Black Adam به کمپانی ضرر وارد نمی‌کند. اخیرا فیلم‌های هالیوودی در چین فروش زیادی تجربه نمی‌کنند و این موضوع نیز در عملکرد شزم خشم خدایان بسیار تاثیرگذار بوده است. 

دنباله فیلم Shazam

جهان توسعه یافته دی‌سی (DCEU) به صورت کلی یک پروژه ناموفق محسوب می‌شود که آخرین فیلم‌های آن نیز ناامید کننده ظاهر شده‌اند. اکنون تنها دو فیلم فلش و Aquaman and the Lost Kingdom باقی مانده‌اند که انتظار از آن‌ها چندان زیاد نیست. البته کارگردان شزم باور دارد که عدم کراس‌اوور با Black Adam در فروش آن تاثیر منفی داشته است. 

آینده فیلم‌های دی‌سی اما به DCU تحت رهبری جیمز گان (James Gunn) و پیتر سفران (Peter Safran) تعلق دارد. این دو تغییرات زیادی در فیلم‌های این شرکت ایجاد کرده و بازیگران جدیدی را برای ابرقهرامان‌های دی‌سی در نظر گرفته‌اند. همچنین باید اشاره کنیم که خود جیمز گان فیلم Superman: Legacy را کارگردانی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنیدآشنایی با بهترین آثار جاسوسی در مدیوم سینما
30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا