بازی

انیمه کوتاهی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد [تماشا کنید]

انیمه کوتاهی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد [تماشا کنید]

تنها چند روز با عرضه ریمیک رزیدنت اویل ۴ (Resident Evil 4) فاصله داریم و اکنون کپکام یک انیمه کوتاه از بازی منتشر کرده است. 

چند روز پیش نمرات ریمیک Resident Evil 4 منتشر شده و تقریبا همه منتقدان این بازی را تحسین کرده‌اند. ماشین بازاریابی کپکام اکنون با تمام قدرت در حال تبلیغ بازسازی رزیدنت اویل ۴ است و یکی از عجیب‌ترین کار آن‌ها این انیمه کوتاه محسوب می‌شود. این انیمه کوتاه با تم کارتون‌های قدیمی فضای شادی دارد که اصلا شبیه بازی نیست. 

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

این ویدئو ۱ دقیقه‌ای شامل لیان، اشلی، اهالی روستای اوایل بازی و یک سری از دشمنان سرسخت رزیدنت اویل ۴ می‌شود. همچنین لیان را می‌بینیم که قصد دارد از اهالی روستا درباره اشلی سوال بپرسد ولی در نهایت با سر خود از یک تبر میزبانی می‌کند. شما می‌توانید این انیمه کوتاه ۱ دقیقه‌ای را در زیر تماشا کنید:

کپکام همچنین هفته پیش دمو این ریمیک را منتشر کرده که روی همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که دموی ریمیک Resident Evil 4 یک درجه سختی مخفی دارد. اگر به تجربه این بازسازی علاقه‌ دارید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی Resident Evil 4 Remake بدانید» را مطالعه کنید.

بازسازی Resident Evil 4 در روز ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس سری ایکس/اس به بازار عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا