رمز ارز

نظرات فعالان صنعت رمزارز درباره فروپاشی بانک‌های دوستدار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جاستین سان، بنیان‌گذار شبکه TRON، در یک توییت گفت که فروپاشی اخیر بانک سیلیکون ولی نشان‌دهنده “مضرات بالقوه برای بسیاری از افراد در این صنعت” است.
به همین دلیل، او مایل به همکاری با هر کسی است که  «یک زیرساخت بانکی قوی که پول‌های مالی سنتی و ارزهای دیجیتال را ایجاد می‌کند» بسازد.
مشاور صرافی Huobi global  خاطرنشان کرد که این بانک می‌تواند در داخل یا خارج از کشور توسعه یابد. او اضافه کرد که این مؤسسه در ایجاد امکان پذیرش گسترده‌تر رمزارزها بسیار مؤثر واقع می‌شود.
چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، حدس زد که فروپاشی اخیر بانک‌های دوستدار رمزارزها، ممکن است تلاش هماهنگ مقامات باشد. در هفته‌های اخیر، مؤسسات دوستدار رمزارزها، مانند Silvergate و SVB سقوط کرده‌اند.
نیک کارتر، سرمایه‌گذار مخاطره‌آمیز، نوشت که رویدادهای اخیر نشان‌دهنده تلاشی تحت رهبری دولت برای منصرف کردن مؤسسات مالی سنتی از خدمات‌رسانی به صنعت کریپتو است. کارتر همچنین اضافه کرد که تنظیم‌کننده‌ها تصریح کرده‌اند که «نزدیک شدن به بلاک‌چین‌های عمومی به هر نحوی به‌‌طور غیرقابل‌قبولی خطرناک تلقی می‌شود».
در همین حال، چهار قانون‌گذار ایالات متحده، اقدامات نظارتی اخیر تنظیم‌کننده‌های مالی ایالات متحده را برای هدف قرار دادن صنعت کریپتو، زیر سؤال برده‌اند. به گفته این قانون‌گذاران، این سخت‌گیری بیش از حد می‌تواند به سایر بخش‌های حقوقی نفوذ کند.
در ادامه، چندین ذی‌نفع ارز دیجیتال استدلال کرده‌اند که بانک‌ها صنعت کریپتو را تهدید می‌کنند. چانگ پنگ ژائو اظهار داشت که بانک‌ها برای استیبل‌کوین‌های دارای پشتوانه فیات خطرناک هستند. او همچنین اضافه کرد که نیاز به استیبل‌کوین‌های بیشتر با پشتوانه رمزارز وجود دارد.
چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو نیز دیدگاه مشابهی داشت.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا