بازی

فروش بازی Control از مرز ۳ میلیون نسخه عبور کرده است

فروش بازی Control از مرز ۳ میلیون نسخه عبور کرده است

آخرین بازی منتشر شده توسط رمدی یعنی Control تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته و درآمد کلی آن نیز به رقم قابل توجه ۹۲ میلیون یورو رسیده است.

این آمار توسط ناشر بازی یعنی 505Games منتشر شده؛ یک شرکت ایتالیایی که همچنین قرار است سرمایه‌گذار اصلی Control 2 و اسپین‌آف کوآپ Condor باشد. طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت مذکور چیزی حدود ۷۵ میلیون یورو روی پروژه‌های جدید رمدی سرمایه‌گذاری کرده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های داستانی با قدرت‌های فراطبیعی!قدرت زیاد، مسئولیت‌های بزرگی به همراه دارد
بهترین بازی‌های داستانی با قدرت‌های فراطبیعی!

بازی محبوب Control در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و باتوجه به آماری که اکنون به اشتراک گذاشته شده، مشخصا عملکرد بسیار خوبی از لحاظ تجاری ثبت کرده است. این عنوان در فهرست نامزدهای جوایز BAFTA Games قرار گرفت و در سال عرضه خود، موفق شد بیش از ۲۰ بار لقب «برترین بازی سال» را از آن خود کند – از جمله بهترین بازی سال ۲۰۱۹ از نگاه IGN.

بازی control

در پی عرضه موفقیت‌آمیز «کنترل»، رمدی اینترتینمنت با 505Games دو قرارداد جدید بست که پروژه اسپین‌آف و کوآپ Condor به همراه نسخه دوم Control را شامل می‌شود. هردو عنوان نام‌برده قرار است با تکنولوژی Northlight برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس توسعه داده شوند.

گرچه نباید فراموش کرد بازی بعدی استودیو رمدی که انتظار می‌رود طی ۲۰۲۳ به دست مخاطبان برسد، Alan Wake 2 است؛ عنوانی که بزرگترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی رمدی خواهد بود.


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا