رمز ارز

کدام رمزارز سریع‌ترین رشد اقتصادی جهان را دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رائول پال، مدیرعامل Real Vision، چارچوب جدیدی را برای درک اکوسیستم رمزارزها ارائه کرده است و آن را به عنوان مجموعه‌ای از شبکه‌ها می‌بیند که ارزش درونی و بیرونی تولید می‌کنند.
بر اساس پست وبلاگ پال، بیت کوین و اتریوم باید به عنوان یک اقتصاد به جای یک دارایی در نظر گرفته شوند که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند.
پال، اقتصاد بیت کوین را با کلیسای کاتولیک مقایسه می‌کند که به شدت از یکپارچگی پروتکل خودش محافظت می‌کند و در برابر نوآوری مقاوم است.
از سوی دیگر، اقتصاد اتریوم بیشتر شبیه اقتصاد ایالات متحده است، با یک بانک مرکزی که به یک سیاست مالی مسئولانه پایبند است و برای اطمینان از حفظ ارزش، طراحی شده است. پال همچنین خاطرنشان می‌کند که اتریوم دارای کاهش عرضه است و آن را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال سود هستند تبدیل می‌کند.
فراتر از آن، او استدلال می‌کند که اقتصاد اتریوم فرصت‌هایی را برای افزایش سرمایه از طریق وام‌دهی بخش خصوصی، NFTها و لایه‌های شبه سهام در حال ظهور dApps، سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO)، توکن‌های اجتماعی و لایه 2 ارائه می‌دهد. در حالی که پروتکل‌های دیگر را می‌توان با بازارهای نوظهور یا بازارهای اقتصادی کوچک‌تر مقایسه کرد، پال، اقتصاد اتریوم را سریع‌ترین اقتصاد در حال رشد می‌داند که فرصت‌های شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد.
او می‌گوید این سریع‌ترین رشد اقتصادی روی زمین است و با یک بانک مرکزی سالم در بازار کاملاً آزاد که در آن سرمایه به سرعت تخصیص و استفاده می‌شود (و همچنین به سرعت نابود می‌شود!) ارائه می‌گردد. بر‌ خلاف اقتصاد بیت کوین، اقتصاد اتریوم گسترده و عمیق و عملا آینه‌ای از اقتصادهای سنتی است؛ با این امتیاز اضافه که برای آینده، دوباره اختراع شده.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو گلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا