بازی

ریمیک Resident Evil 4 احتمالا تا اواخر امسال یک بسته الحاقی پولی دریافت می‌کند

ریمیک Resident Evil 4 احتمالا تا اواخر امسال یک بسته الحاقی پولی دریافت می‌کند

Dusk Golem که اخبار مربوط به رزیدنت اویل (Resident Evil) را پوشش می‌دهد، اخیرا در توییت جدیدی ادعا کرده که ریمیک Resident Evil 4 تا پایان سال جاری یک بسته الحاقی پولی با نام Separate Ways دریافت خواهد کرد.

Separate Ways در اصل یک کمپین جانبی در رزیدنت اویل ۴ بود که به بازیکنان این اجازه را می‌داد تا نقش «آدا ونگ» را برعهده بگیرند و دوام آوردن او در طول بازی را تجربه کنند. Separate Ways برای بازی اصلی به عنوان یک محتوای رایگان منتشر شده بود، اما اکنون گفته می‌شود که به عنوان یک به‌روزرسانی پولی برای نسخه ریمیک بازی ارائه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

هرچند ریمیک Resident Evil 4 در حال حاضر دارای نسخه Digital Deluxe Edition است، اما در محتوای آینده آن هیچ اشاره‌ای به بسته الحاقی پس از عرضه یا Season Pass نشده است. بنابراین اگر این گزارش صحت داشته باشد، ممکن است کپکام نسخه سطح بالا از بازی را در آینده معرفی کند که شامل این DLC نیز می‌شود، درست مانند بسته الحاقی Shadow of Rose که سال گذشته برای Resident Evil Village منتشر شد.

ریمیک Resident Evil 4

ریمیک رزیدنت اویل ۴ جمعه این هفته (۴ فروردین) منتشر خواهد شد. بازی قبلا در دسترس رسانه‌ها قرار گرفته و تاکنون نمرات خیره‌کننده‌ای دریافت کرده است تا به یکی از بازی‌های سال ۲۰۲۳ با بالاترین امتیاز ممکن تبدیل شود.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا