بازی

ویدیوی جدیدی از فیلم Road House با حضور مبارز سابق UFC جی هیرون منتشر شد

ویدیوی جدیدی از فیلم Road House با حضور مبارز سابق UFC جی هیرون منتشر شد

به تازگی کلیپی در توییتر منتشر شده که تقابل جیک جیلنهال و جی هیرون؛ مبارز سابق یواف‌سی را به نمایش می‌گذارد. این صحنه که پس از مراسم وزن کشی‌ تشریفاتی UFC 285 فیلمبرداری شده است، برداشت تازه‌ای از ریبوت فیلم اکشن Road House که در سال ۱۹۸۹ میلادی اکران شد را به هوادارن ارائه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم RRR | یک اکشن حماسی از تالیوودشاخص‌ترین بلاک‌باستر سینمای هند در سال 2022
نقد فیلم RRR | یک اکشن حماسی از تالیوود

صفحه رسمی MMA Junkie در توییتر با اشتراک گذاشتن ویدیویی با مدت زمان حدودا ۸۰ ثانیه طرفداران را با شخصیت دالتون با نقش‌آفرینی جیلنهال در بازسازی فیلم رود هاوس بیشتر آشنا می‌کند. پس از اینکه جیلنهال عضله‌هایش را در مقابل جمعیت تماشاگران به نمایش می‌گذارد، نوبت به حریف او یعنی جکس جتلی هریس (با نقش‌آفرینی جی هیرون) می‌رسد. بعد از رو در رو شدن این دونفر با هم، دالتون به صورت هریس سیلی می‌زند و می‌گوید: «من حتی نمی‌تونم باور کنم که شش هفته واسه این لعنتی تمرین کردم. همین الآن کمربند (پیروزی مسابقه) رو بهم بدین!».

تولید این فیلم از ماه آگوست/اوت سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز و مدتی پیش و به طور دقیق در ماه ژانویه تصاویری از صحنه‌ی فیلمبرداری این عنوان با حضور کانر مک‌گرگور؛ بوکسور مشهور منتشر شد.

ویدیوی جدیدی از فیلم Road House با حضور مبارز سابق UFC جی هیرون منتشر شد - lastech
جیک جیلنهال و کانر مک‌گرگور در پشت صحنه‌ی فیلم Road House

فیلم Road House یک ریبوت و بازسازی از فیلم کلاسیکی به همین نام است که در سال ۱۹۸۹ منتشر شد. این فیلم که رودی هرینگتون در مقام کارگردان سکان هدایت آن را بر عهده گرفته بود، داستان جان دالتون (با نقش‌آفرینی پاتریک سوویزی) را دنبال می‌کرد که در یک بار سرِ راهی استخدام می‌شد و خود را موظف می‌دانست تا از شهر در برابر یک تاجر فاسد به نام برد وسلی (با نقش‌آفرینی بن گازارا) محافظت کند.

حال در نسخه بازسازی شده آن، جیک جیلنهال نیز قرار است نقش یک قهرمان سابق UFC را ایفا کند که در باری (در فلوریدا کیز) مشغول به کار می‌شود، اما خیلی زود متوجه می‌شود این مکان آنقدرها هم که فکرش را می‌کرده، رویایی نبوده است.

ویدیوی جدیدی از فیلم Road House با حضور مبارز سابق UFC جی هیرون منتشر شد - lastech

داگ لیمان که بیشتر برای ساخت فیلم‌های اکشنی مانند Edge of Tomorrow، Mr. & Mrs. Smith و The Bourne Identity شناخته می‌شود، قرار است کارگردانی Road House را برعهده داشته باشد. فیلمنامه نیز توسط آنتونی باگاروزی، چاک موندری و شلدون ترنر نوشته خواهد شد. همچنین مشخص شده که این فیلم از سرویس آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

بیلی مگنوسن، لوکاس گِیج، هانا لاو لانیر، دنیلا ملکیور، تراویز وان وینکل، آرتورو کاسترو، دارن بارنت، جی دی پاردو و کوین کارول از بازیگرانی هستند که به همراه جیک جیلنهال، کانر مک‌گرگور و جی هیرون در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در حال حاضر هیچ تاریخ انتشار دقیق و مشخصی برای فیلم Road House اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا