بازی

ماب‌های جدید ماینکرفت مشخص شدند؛ به کدام رای می‌دهید؟

ماب‌های جدید ماینکرفت مشخص شدند؛ به کدام رای می‌دهید؟

طبق رسم چند سال گذشته ماینکرفت شاهد برگزاری مراسم Minecraft Live 2022 در تاریخ ۱۵ اکتبر هستیم. در این مراسم کاربران می‌توانند جدیدترین اخبار را در مورد دنیای ماینکرفت بشنوند و از همه مهم‌تر اینکه با شرکت در رای گیری ماینکرفت و رای دادن به ۳ گزینه معرفی شده توسط استودیو موجانگ، تغییرات دلخواهشان را در بازی اعمال کنند.

متاسفانه طی سال‌های گذشته ماینکرفت حال و روز خوبی نداشته. به روزرسانی‌ها با تاخیر مواجه شده‌اند و بخش قابل توجهی از آن‌ها هم حذف شده. رای گیری ماینکرفت در سال ۲۰۲۱ با اضافه شدن Allay به بازی همراه بود. یک ماب خنثی که بر خلاف نمایش‌ها هیچ استفاده خاصی در بازی نداشت و به هیچ عنوان با استقبال کاربران مواجه نشد. حال در شرایطی که تمام کاربران فکر می‌کردند موجانگ برنامه‌ای متفاوت برای رای گیری ماینکرفت در سال ۲۰۲۲ تدارک دیده، متوجه شدیم که باز قرار است یک ماب (Mob – موجودات داخل بازی) خنثی به بازی اضافه شود و حداقل خبری از تغییرات گسترده یا باس‌فایت و حتی دایمنشن (دنیاهای ماینکرفت مثل ندر) در بازی نیست!

در ادامه ۳ ماب معرفی شده برای رای گیری ماینکرفت ۲۰۲۲ را مرور می‌کنیم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

SNIFFER موجودی است که سال‌ها پیش در دنیای ماینکرفت منقرض شده. این موجود که حکم دایناسورها را در دنیای ماینکرفت دارد تنها به وسیله‌ تخم‌هایی که از آن پیدا می‌کنید به زندگی برمی‌گردد. برای پیدا کردن این تخم‌ها باید سری به دانجین‌های زیر آب ماینکرفت بزنید. اگر خوش‌شانس باشید آن‌ها را پیدا می‌کنید و می‌توانید روی سطح زمین متولدشان کنید.

اسنیفر این قابلیت را دارد با پیدا کردن دانه‌های فوق‌العاده قدیمی دنیای ماینکرفت دوباره آن‌ها را به زندگی برگرداند. این یعنی اضافه شدن اسنیفر به ماینکرفت احتمالا با چند گیاه جدید همراه است که هنوز اطلاعات زیادی از آن‌ها نشنیده‌ایم.

RASCAL زیر زمین زندگی می‌کند. یک موجود عجیب که دوست دارد با شما قایم باشک بازی کند. اگر بتوانید ۳ بار رَسکال را پیدا کنید یک جایزه ویژه به شما می‌دهد. طبق ویدیویی که موجانگ از این ماب منتشر کرده قرار نیست جایزه او آیتمی جدید و خاص باشد. به نظر می‌رسد این جایزه به برخی تجهیزات انچنت شده مانند بیل، کلنگ یا تبر محدود می‌شود.

برای پیدا کردن رَسکال نیازی نیست تا عمق زیادی پیشروی کنید. طبق اطلاعات منتشر شده رسکال بین Y=0 و منطقه دیپ‌دارک زندگی می‌کند.

پس از سرنوشت شوم Copper Golem در سال گذشته، این بار موجانگ TUFF GOLEM را معرفی کرده است. یک غول دیگر مانند Iron Golem و Snow Golem که توسط شما ساخته می‌شود و هر آیتمی که به او دهید را دست می‌گیرد و نمایش می‌دهد. اگر TUFF GOLEM چیزی در دست نداشته باشد پس از بیدار شدن از خواب اولین آیتمی که روی زمین به چشمش بخورد را برمی‌دارد.

شما می‌توانید با دادن بلاک‌های پشم رنگی به TUFF GOLEM رنگ لباس او را عوض کنید. به نظر می‌رسد مانند لاماها هر کدام از پشم‌های رنگی لباسی متفاوت را برای TUFF GOLEM تشکیل می‌دهند.


تاریخ برگزاری رای گیری ماینکرفت

رای گیری ماینکرفت

رای گیری ماینکرفت در تاریخ ۱۴ اکتبر آغاز می‌شود. شما می‌توانید به حساب توییتر ماینکرفت مراجعه کنید و در رای‌گیری شرکت کنید. رای گیری ماینکرافت ۲۴ ساعت ادامه خواهد داشت و کاربران برخلاف سال‌های گذشته می‌توانند طی این مدت رای‌شان را تغییر دهند.


مراسم رای گیری ماینکرفت کی برگزار می‌شود؟

۱۵ اکتبر باید منتظر مراسم ماینکرفت ۲۰۲۲ باشیم. جایی که نتیجه رای‌گیری مشخص می‌شود و کاربران می‌توانند تغییرات جدید بازی را مشاهده کنند. می‌توانید این مراسم را از طریق کانال یوتوب ماینکرفت و وبسایت رسمی ماینکرفت تماشا کنید.

اما اگر در این رای‌گیری شرکت کنید به کدام ماب رای می‌دهید؟ حتما در قسمت کامنت‌ها آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی:بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲مرد هزار چهره!
بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲

رای گیری ماینکرفت ۲۰۲۲ کی برگزار می‌شود؟

این رای‌گیری در تاریخ ۱۴ اکتبر برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق نظرسنجی حساب توییتر ماینکرفت رای‌هایشان را ثبت کنند.

چطور مراسم رای گیری ماینکرفت ۲۰۲۲ را تماشا کنیم؟

شما می‌توانید این مراسم را از طریق کانال یوتوب ماینکرفت و وبسایت رسمی ماینکرفت تماشا کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا