بازی

ویلم دفو برای بازگشت به نقش گرین گابلین آماده است

ویلم دفو برای بازگشت به نقش گرین گابلین آماده است

ویلم دفو؛ بازیگر بسیار مطرحی که بیشتر برای بازی در نقش «گرین گابلین» در مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی شناخته می‌شود، به تازگی برای بازگشت به این نقش اظهار آمادگی کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده استقدرت‌هایی که جلوی خدای رعد زانو زدند
۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده است

دفو طی مصاحبه‌ای با Inverse برای حضور به عنوان ستاره‌ی اصلیِ فیلم درام و روانشناختی Inside «درون» که اخیرا اکران شده، اعلام کرد اگر همه‌چیز درست و حساب‌شده پیش برود او برای نقش‌آفرینی به جای شخصیت نورمن آزبورن یا همان گرین گابلین باز خواهد گشت. او که برای اولین بار در فیلم اسپایدرمن محصول سال ۲۰۰۲ میلادی به کارگردانی سم ریمی و بازی توبی مگوایر، روح در کالبد این ابرشرور دمید مدتی بعد و به‌‎طور دقیق‌تر در سال ۲۰۲۱ باری دیگر ایفای نقش این شخصیت را در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» بر عهده گرفت.

منظورم اینه که نقش بزرگیه. از اینکه هر دو بار یه نقشِ دوگانه (دابل رول) بوده (آزبورن/گابلین) خوشم اومد. چه بیست سال پیش و چه اخیرا، گرچه هر دو تجربه‌ی بسیار متفاوتی برام رقم زدن ولی من با جفتشون زمان خوبی رو سپری کردم.

ویلم دفو؛ بازیگر نقش نورمن آزبورن/گرین گابلین در مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی

جالب است بدانید این هنرپیشه برای حضور در فیلم Spider-Man: No Way Home شرطی را با سازندگان در میان گذاشته و اعلام کرده بود تنها در صورتی باز خواهد گشت که نقش شخصیت آزبورن چیزی بیش از چند دیالوگ ساده و حضوری کوتاه در فیلم مذکور باشد.

ویلم دفو برای بازگشت به نقش گرین گابلین آماده است - lastech
  • شرط ویلم دفو برای حضور در فیلم Spider-Man: No Way Home چه بود؟

فیلم سینمایی Inside که دومین تجربه کارگردانی واسیلیس کاتسوپیس بعد از مستند My Friend Larry Gus محصول سال ۲۰۱۶ میلادی برشمرده می‌شود، داستان سارقی به نام نِمو (با نقش‌آفرینی ویلم دفو) را بازگو می‌کند. او که قصد دارد آثار هنری مختلفی را از یک پنت‌هاوس بدزدد در میانه‌ی راه و پیش از آنکه بتواند با چیزی که قصد سرقت آن را دارد فرار کند با به صدا در آمدن دزدگیرها به دام می‌افتد.

به محض اینکه آژیرها هشدار خطر را اعلام می‌‎کنند، اقدام‌های امنیتی لازم نظیر شیشه‌های ضخیم و دیوارهای بتنی فعال می‌شوند و نِمو در آن آپارتمان حبس می‌شود. حال او که تنها در این مکان زندانی شده باید راهی برای زنده ماندن پیدا کند. با این حال آنچه از تریلر‌ها و پوسترهای فیلم مشخص است شخصیت ویلم دفو نه برای بقای جسم که برای دوام ذهنش تقلا می‌کند.

از فیلم‌های آینده دفو می‌توان به بازسازی فیلم کلاسیک و صامت Nosferatu «نوسفراتو» به کارگردانی رابرت اگرز اشاره داشت. اگرز تا پیش از این با ساخت فیلم‌های The Lighthouse «فانوس دریایی» محصول ۲۰۱۹ و The Northman «مرد شمالی» که در سال ۲۰۲۲ اکران شد با این بازیگر توانمند و بااستعداد همکاری داشته است.

ویلم دفو برای بازگشت به نقش گرین گابلین آماده است - lastech
  • اظهار نظر ویلم دفو در رابطه با فیلم Nosferatu و همکاری با رابرت اگرز

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن هالکچگونه یک غول سبز در بدن بروس بنر مخفی شده و چه ویژگی‌هایی دارد؟
۵ ویژگی خاص بدن هالک


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا