بازی

بهترین برندهای تین کلاینت کدامند؟

بهترین برندهای تین کلاینت کدامند؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه که استفاده از کامپیوتر کوچک و مجازی سازی دسکتاپ روزبه‌روز در حال رواج در میان کاربران و سازمان‌های متفاوت است، خرید تین کلاینت نسبت به قبل گسترش بیشتری یافته است و با کمک ویژگی‌ها و مزایای گوناگون موجب رضایت کاربران می‌شود. این دستگاه در ابعاد و اندازه بسیار کوچکی طراحی شده است و گاها حتی به اندازه یک کف دست می‌باشد و به این ترتیب در هر جا و مکانی به آسانی قرار می‌گیرد. امکان نصب ویندوز بر روی تین کلاینت وجود دارد و بسیاری از آن‌ها با یک ویندوز اورجینال مثل ویندوز ۱۰ به صورت پیش فرض عرضه می‌شوند که این مسئله استفاده را برای افراد آسان‌تر کرده است. همچنین مزایای دیگر نظیر کارایی ۲۴ ساعته، قیمت مقرون به صرفه، ارائه کیفیت و وضوح تصویر بالا، پورت‌های کاربردی، داغ نکردن، عدم تولید آلودگی صوتی و غیره باعث محبوبیت بیشتر آن شده‌اند. به همین دلیل اکثر افراد می‌خواهند بدانند که بهترین برندهای تین کلاینت کدامند و چگونه می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. در نتیجه در این مطلب به معرفی این بهترین برندها در کنار بررسی ویژگی‌ها و خصوصیات آن‌ها می‌پردازیم.

اینتل

تین کلاینت و مینی پی سی اینتل به عنوان بهترین مدل‌ها به شمار می‌روند که با برخورداری از قطعات و تجهیزات با‌کیفیت نسبت به بسیاری از سیستم‌ها حتی کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها بهتر عمل می‌کند. در تین کلاینت‌های اینتل از پردازنده‌های مناسب و قوی خود این کمپانی استفاده شده است تا امکان پردازش انواع امور اداری، مالی، سازمانی، آموزشی و سایر موارد مشابه وجود داشته باشد. همچنین در اغلب آن‌ها ویژگی‌هایی نظیر پشتیبانی از رم DDR4 و ۴ مگابایت کش وجود دارد که به سرعت بیشتر و کارایی بهتر محصول کمک شایانی می‌کند.

علاوه بر این، قیمت اکثر محصولات کمپانی اینتل از جمله تین کلاینت و مینی پی سی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و به این ترتیب با کمک صرفه‌جویی در مصرف انرژی و قیمت مناسب موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های سازمان، ادارات، مراکز درمانی، آژانس‌ها و سایر مشاغل مشابه می‌شود.

ایسوس

بهترین برندهای تین کلاینت کدامند؟ - lastech

تین کلاینت ایسوس با برخورداری از طراحی ظاهری جذاب و در عین حال وزن سبک و اندازه کوچک از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در مشاغل مختلف و جایگزینی کیس‌های بزرگ است. در اکثر تولیدات این برند از پردازنده Intel Celeron استفاده شده است که باعث می‌شود برای کاربردهایی مثل ثبت اطلاعات، مانیتورینگ، اداری و سازمانی مناسب باشد. همچنین تقریباً تمامی مدل‌های تین کلاینت ایسوس دارای طراحی شاسی کشویی هستند که به ارتقاء آسان و سریع رم یا هارد محصول کمک قابل توجهی می‌کند.

در این دستگاه‌ها انواع پورت‌های جامع و ضروری پشتیبانی می‌شوند و قابلیت اتصال آن‌ها وجود دارد. در ضمن این سیستم‌ها دارای حافظه داخلی HDD  یا “SSD 2.5  و یک SSD M.2 هستند و این طراحی ذخیره‌سازی دوگانه به سرعت بهتر آن‌ها کمک می‌کند. در ضمن بسیاری از تین کلاینت‌های ایسوس تنها ۸۰۰ گرم وزن دارند که به‌طبع امکان جابه‌جایی آسان آن‌ها وجود دارد و با وجود این مزایا از قیمت بسیار مناسب و به صرفه‌ای برخوردار هستند.

اچ پی

تین کلاینت یا مینی کامپیوتر اچ پی به دلایل بهره‌گیری از ویژگی‌های مهم یکی از اولین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال خرید تین کلاینت با بالاترین کیفیت هستند. در واقع این کمپانی یکی از مواردی می‌باشد که بیشترین تنوع را در زمینه عرضه انواع مدل‌ها پوشش داده است و به این ترتیب با وجود قیمت‌های متنوع و مناسب موجب خرید آسان‌تر کاربران شده است. انواع تین کلاینت اچ پی از مزایا و منافع گسترده‌ای برخوردار هستند و بسیاری از آن‌ها به راحتی تبدیل به زیرو کلاینت می‌شوند. به این شکل از طریق پروتکل‌های مجازی سازی دسکتاپ به سرور مرکزی متصل خواهند شد.

بر اساس ادعای خود کمپانی از مهمترین ویژگی‌ها که در مدل‌های متفاوت آن به صورت اختصاصی وجود دارند، خصوصیاتی نظیر عملکرد قوی، سرعت بالا، قدرت در پردازش‌های مختلف، امنیت چشمگیر، اجرای پردازش‌های چندگانه و موارد بسیاری دیگری را شامل می‌شوند. همچنین طراحی ظاهری جذاب در کنار قیمت‌های به صرفه و مناسب باعث شده است تا تولیدات این برند به عنوان نوعی سیستم کامل برای کاربران با نیازها و سلایق مختلف باشند.

دل

بهترین برندهای تین کلاینت کدامند؟ - lastech

تین کلاینت دل به خصوص مدل‌های Wyse که با عنوان Wyse Thin یا Thin OS هم شناخته می‌شوند، از معروف‌ترین و بهترین نمونه‌ها به شمار می‌روند. به ادعای خود کمپانی، در مقایسه با سایر تین کلاینت‌ها دارای بیشترین امنیت هستند که با بهره‌گیری از آن‌ها در محیط کاری می‌توان از دغدغه سرقت اطلاعات مجموعه یا محیط کار رهایی یافت. همچنین وزن سبک و طراحی کاربردی آن‌ها باعث می‌شود تا به آسانی پشت مانیتور یا بر روی میز نصب شوند و به این ترتیب فضای کمی را اشغال کنند.

همچنین از سایر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به قابلیت استفاده برای تکنولوژی مجازی سازی دسکتاپ اشاره کرد که با اتصال به سرور مرکزی امکان افزایش سرعت، بهبود امنیت، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مدیریت آسان کاربران و دورکاری را فراهم کرده است. در ضمن علاوه بر این ویژگی، قابلیت نصب نسخه‌های جدید ویندوز بر روی آن‌ها وجود دارد تا در کنار بهره‌گیری از پردازنده، رم و هارد پرسرعت کاربری مطلوبی را رقم بزند.

نت کامپیوتر

برند نت کامپیوتر آخرین مورد از بهترین برندهای تین کلاینت می‌باشد که مدل‌های گوناگونی را با قیمت مناسب و اقتصادی به بازار عرضه کرده است. تولیدات این برند از قابلیت‌ها و امکانات پراهمیتی مثل وزن سبک، پردازش مطلوب، ابعاد کوچک، چندین درگاه کاربردی، پورت COM، پشتیبانی از ۸ گیگابایت رم و موارد مهم دیگری برخوردار است که همه در کنار یکدیگر یک تین کلاینت یا مینی کامپیوتر پرکاربرد و بادوام را تهیه می‌کنند. همچنین طراحی بدنه مقاوم و استفاده از جنس آلومینیوم برای بسیاری از نمونه‌ها باعث شده است تا یک کامپیوتر صنعتی به صرفه برای انواع ادارات، کارخانجات و محیط‌های کاری متنوع با نیاز کاربری سبک باشد.

خرید بهترین تین کلاینت

بهترین برندهای تین کلاینت کدامند؟ - lastech

خرید هر یک از مدل‌های بهترین برندهای تین کلاینت نیازمند مراجعه به فروشگاهی معتبر و معتمد است تا بتوان نسبت به اصالت و کیفیت مطمئن بود. از این رو فروشگاه تین سیس را به شما معرفی می‌کنیم که مدل‌های گوناگون و متنوع این برندهای برتر را با ضمانت اصالت کالا و قیمت‌های مناسب عرضه می‌کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا