بازی

مدت زمان به پایان رساندن Shadow Gambit: The Cursed Crew مشخص شد

مدت زمان به پایان رساندن Shadow Gambit: The Cursed Crew مشخص شد

اوایل سال ۲۰۲۳، استودیو Mimimi بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew را معرفی کرد، یک عنوان مخفی‌کاری جدید در سبک تاکتیکی بلادرنگ که کنترل گروهی از دزدان دریایی با قدرت‌های خارق‌العاده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

استودیویی که بازی‌های تاکتیکی بی‌نظیری مانند Desperados 3 و Shadow Tactics: Blades of the Shogun را خلق کرده، بدیهی است که چشم‌های زیادی را به خود جلب کرده و اخیراً وبسایت Gamingbolt این فرصت را داشته که با موریتز واگنر، مدیر طراحی استودیو، مصاحبه کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Cult of the Lambارباب بره‌ها
بررسی بازی Cult of the Lamb

یکی از جزئیات جدیدی که واگنر در میان گذاشت، زمان تخمینی به پایان رساندن Shadow Gambit بود و همانطور که از عنوان جدید استودیو انتظار می‌رود، تجربه‌ای بسیار طولانی و لذت‌بخش خواهد بود.

زمانی که از او پرسیده شد که به طور میانگین بازی چقدر طول خواهد کشید، واگنر گفت برای یک بازیکن با تجربه که با سرعت معمولی بازی می‌کند، حداقل ۲۵ تا ۳۰ ساعت طول خواهد کشید. هرچند که با پایان داستان، هنوز چیزهای زیادی باقی می‌مانند که می‌توانند زمان بازی را «بسیار فراتر» از این ارقام برسانند.

گفتن این موضوع سخت است زیرا در نوع بازی ما، اغلب به تجربه بازیکنان از این سبک بستگی دارد. همچنین اینکه چقدر با داستان، محتوای اختیاری و غیره درگیر شوند. می‌توانم بگویم که برای یک بازیکن با تجربه که با سرعت معمولی بازی می‌کند، زمان بازی کردن را می‌توان حداقل بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت تخمین زد.

اما پس از یک دور تمام کردن داستان، کارهای زیادی برای انجام دادن و چیزهای دیگر وجود خواهند داشت. بنابراین اگر بازیکنان بخواهند زمان بیشتری بگذارند، ممکن است بسیار فراتر از آن برود.

Shadow Gambit

این تقریباً مشابه حجم محتوایی است که بازی Desperados 3 ارائه کرده بود و با توجه به اینکه آن بازی چقدر به طور فشرده متراکم شده بود و محتوای زیادی درون خود جای داده بود، به نظر می‌رسد این بار نیز ساعت‌ها غرق بازی سازندگان خوش‌ذوق خواهیم شد.

Shadow Gambit: The Cursed Crew در سال جاری برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:ترکیب برنده گربه‌ نارنجی و ویدیوگیم در بازی Cats and the Other Livesیا چرا امسال گربه‌ها ناجی بازی‌های ماجرایی بودند
ترکیب برنده گربه‌ نارنجی و ویدیوگیم در بازی Cats and the Other Lives


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 به بدترین بازی ناتی داگ در متاکریتیک تبدیل شد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا