بازی

تعداد بازیکنان Forza Horizon 5: Hot Wheels از ۱ میلیون نفر فراتر رفت

تعداد بازیکنان Forza Horizon 5: Hot Wheels از ۱ میلیون نفر فراتر رفت

بازی مسابقه‌ای Forza Horizon 5 از استودیو Playground Games بدون شک یکی از برترین‌ عناوین سال ۲۰۲۱ بود. بنابراین جای تعجب ندارد که بازیکنان زیادی منتظر عرضه بسته الحاقی جدید بازی به نام Hot Wheels بودند.

این بسته الحاقی تقریبا دو هفته پیش (۲۸ تیر) عرضه شد و حجم قابل توجهی از محتوای جدید را برای مسابقات جهان باز فورتزا به ارمغان آورد و رضایت شدید منتقدان، در شور و اشتیاق بازیکنان نیز منعکس شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Horizon 5جدال تایر با کاکتوس
بررسی بازی Forza Horizon 5

طبق تابلوی امتیازات تالار مشاهیر (Hall of Fame) درون بازی که هر بازیکنی را که حداقل یک بار وارد بازی شده، ردیابی می کند، بسته الحاقی Forza Horizon 5: Hot Wheels از زمان عرضه توسط بیش از یک میلیون بازیکن بازی شده است.

این تعداد بازیکن از این لحاظ بسیار قابل توجه است که بر خلاف بازی اصلی، بسته الحاقی Hot Wheels با سرویس اشتراکی گیم پس ارائه نمی‌شود، بنابراین آمار و ارقام تقریبی بسیار نزدیکی از فروش آن را نشان می‌دهد.

این DLC زیست‌بوم‌های جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار داد و منطقه جدیدی را به نقشه مکزیک اضافه کرد. پیست‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شدند که در محیط‌های یخی، جنگلی و خاکی می‌گذرند. استودیو پلی‌گراند همچنین ماموریت‌های داستانی، بدلکاری و ماشین‌های جدید را نیز به Forza Horizon 5 اضافه کرد.

Forza Horizon 5

این نخستین همکاری توسعه‌دهندگان فورتزا با شرکت معروف سازنده ماشین اسباب‌بازی نیست. همانطور که گفته شد، بازی سوم فورتزا نیز شامل یک بسته الحاقی جذاب با تم هات ویلز بود و قسمت چهارم نیز یک DLC از خودروهای مرتبط با این برند دریافت کرد. این همکاری یک طرفه نیست و Hot Wheels‌ هم اسباب‌بازی‌های متنوعی بر اساس خودروهای سری فورتزا ساخته است.

در مورد بازی اصلی نیز باید گفت که اواسط خرداد ماه خبر رسید Forza Horizon 5 از مرز ۲۰ میلیون بازیکن فراتر رفته است، یک نقطه عطف مهم برای عنوانی که ایکس باکس قبلا آن را «بزرگ‌ترین لانچ تاکنون» نامیده بود. این بازی پیش از انتشار رسمی نزدیک به یک میلیون بازیکن جذب خود کرده بود، زیرا نسخه پرمیوم اجازه دسترسی زودهنگام را می‌داد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


رازهای پنهانی درباره‌ی جهان برکینگ بد که احتمالاً نمی‌دانید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا