بازی

تریلر جدیدی از بازی Bayonetta 3 منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Bayonetta 3 منتشر شد

استودیو پلاتینیوم گیمز در رویداد نینتندو دایرکت تریلر جدیدی از بایونتا ۳ (Bayonetta 3) نمایش داد تا طرفداران را بیشتر با این بازی آشنا کند.

این تریلر دقیقا شامل همان چیزی است که از Bayonetta 3 انتظار می‌رود ولی ما شاهد یک تغییر در شخصیت اصلی بازی هستیم. بایونتا اکنون دیگر برای خودش مبارزه نمی‌کند، بلکه هدف او دفاع از انسان‌ها است. همچنین باید اشاره کنیم که یک تریلر طولانی‌تر نیز از این بازی منتشر شده و نگاهی عمیق‌تر به قابلیت‌ها و تونایی‌های بایونتا دارد.

Bayonetta 3 به مدت ۵ سال در استودیو پلاتینیوم گیمز به کارگردانی کامیا در دست ساخت قرار داشت و اکنون فاصله زیادی با عرضه آن نداریم. این استودیو همچنین مد Naïve Angel Mode را در بازی قرار داده که فیلتری برای برهنگی محسوب می‌شود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

هومونکولای (Homunculi) دشمنان جدید بازی هستند، اما شخصیت منفی اصلی بایونتا ۳ Singularity نام دارد. هدف Singularity نابودی جهان است و بایونتای برای مقابله با او باید به جزیره Thule برود. بازیکنان باید خود را به جزیره Thule برسانند تا از تخریب جهان توسط Singularity جلوگیری کنند.

Bayonetta 3 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان ۱۴۰۱) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.


ویجی‌لاگ پلاس: تعطیل شدن آپارات گیم و مراسم یوبیسافت فوروارد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا