رمز ارز

موفقیت جدید شیبا سروصدای زیادی در بازار به پا کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بعد از اتفاق قبلی که شیبا اینو توانست در کمتر از 2 دقیقه یک کلکسیون NFT (توکن غیرقابل تعویض) را به فروش برساند، این بار تیم شیبا توانست نقطه عطف جدیدی را در سابقه خود به جا بگذارد. این تیم بعد از ساخت یک کلکسیون NFT خاص با همکاری گروه کیف و چمدان‌های لاکچری بوگاتی (Bugatti)، رکورد فروش در 110 ثانیه را به جا گذاشت.
بوگاتی در توییتی اعلام کرد:

تبریک به تیم شیبا اینو برای موفقیت در فروش در تنها 110 ثانیه!

تیم شیبا اینو نیز در مورد آخرین موفقیت خود در توییتر چنین اظهار نظر کرد که مجموعه NFT ایجادشده در همان چهار دقیقه اول به فروش رسید.
این اتفاق شگفت‌انگیز، واکنش فعالان بزرگ در حوزه بلاکچین را نیز به همراه داشته است. برای مثال، Nakalikes، شرکتی در زمینه توسعه وب 3، به تقاضای شدیدی که برای مجموعه NFT مشترک تیم شیبا اینو و بوگاتی ایجاد شده بود، واکنش نشان داد. این شرکت چنین اظهار کرد گه چنین تقاضایی باورنکردنی است و از اینکه این مجموعه در تنها 110 ثانیه به فروش رسیده، شگفت‌زده شده است.
طبق گزارشی که هفته گذشته منتشر شد، شیبا اینو برای راه‌اندازی مجموعه‌ای از توکن‌‌های غیرقابل تعویض و اقلام فیزیکی برای هولدرهای مجموعه Shiboshi با گروه بوگاتی همکاری کرد. این مجموعه NFT دارای 299 نسخه با عرضه محدود و یک نسخه انحصاری بود. هر واحد در زمان عرضه به قیمت 0.14 اتریوم به فروش رسید.
طبق گزارش‌ها، شرکا به 95 درصد از توکن‌های ضرب شده، کیف‌های دوشی با عرضه محدود اختصاص داده‌اند. به 5 درصد باقی‌مانده نیز که نماینده 15 عضو جامعه هستند، چمدان‌های carry on برای قراردهی طرح‌های NFT شیبوشی خود ارائه شده است.
لازم به ذکر است که این رویداد در 15 ژانویه در توییتر و به صورت زنده برگزار شد. یک هفته بعد از این رویداد، هولدرهای NFT می‌توانند کالای فیزیکی خود را مطالبه کنند.
همچنین گروه بوگاتی 55 درصد تخفیف برای لوازم جانبی مسافرتی به هولدرهای این مجموعه NFT ارائه داده است.

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا