بازی

سریال The Last of Us دومین افتتاحیه بزرگ HBO را داشته است

سریال The Last of Us دومین افتتاحیه بزرگ HBO را داشته است

اولین قسمت از لست آو آس (The Last of Us) از شبکه HBO پخش شده و به نظر می‌رسد استقبال از این سریال بسیار خوب و حتی فراتر از انتظارات بوده است. 

قسمت اول لست آو آس دومین افتتاحیه بزرگ HBO از سال ۲۰۱۰ را داشته است. در سال‌های گذشته تنها قسمت اول سریال House of the Dragon، اسپین‌آف بازی تاج و تخت، بیشتر از The Last of Us تماشاچی داشت. قسمت اول لست آو آس ۴.۷ میلیون بیننده داشته و این عدد برای House of the Dragon تقریبا ۱۰ میلیون نفر بود. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد

یک سریال دیگر از این شبکه به نام Boardwalk Empire در سال ۲۰۱۰ پخش شده که قسمت اول آن نیز ۴.۸ میلیون بیننده داشت. کیسی بلویز (Casey Bloys)، مدیر محتوای این شبکه، به موفقیت‌های سریال ‍The Last of Us واکنش نشان داده و از طرفداران و تیم سازنده برای این موفقیت بزرگ تشکر کرد. 

سریال Last of Us

تیم بازیگری این سریال علاوه‌بر پدرو پاسکال و بلا رمزی شامل گابریل لونا، مرل دانتریج، نیکو پارکر، جفری پیرس، ماری بارتلت و کان اونیل می‌شود. این سریال قررا نیست داستان جدیدی و اورجینالی را روایت کند و از بازی‌های لست آو آس فراتر نخواهد رفت، چون سازندگان نمی‌خواهند اشتباه Game of Thrones را تکرار کنند.

اگر شما هم جز طرفداران این سری محسوب می‌شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که نقد و بررسی lastech از قسمت اول The Last of Us را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها


ویجی‌لاگ پلاس: بازی‌های جدید ناتی داگ و رویداد ایکس باکس

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا