رمز ارز

تاکید مجدد سرمایه‌گذار معروف برای خرید بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار برجسته‌ای که در حوزه املاک و مستغلات ثروت زیادی به دست آورد و پس از انتشار کتاب محبوب «پدر پولدار، پدر فقیر» به آموزش مردم در حوزه مالی روی آورد، در توییتی نوشت که معتقد است بحران مالی جهانی رو به افزایش است.
این سرمایه‌گذار بیان داشت که هر روز بر دامنه‌ی تأثیر بحران مالی در حال افزوده شدن است. او از دلایل شکل گرفتن این بحران، به فروپاشی در صنعت بانکداری اشاره کرد و گفت که بانک‌های بزرگ یکی پس از دیگری در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند. در حال حاضر، سه بانک بزرگ آمریکایی، یعنی بانک سیلورگیت، بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر، وارد وضعیت ورشکستگی شده و در حال تعطیلی هستند. نکته جالب این‌که این سه بانک با صرافی‌های رمزارزی و عرضه‌کنندگان ارز دیجیتال با قیمت ثابت (استیبل‌کوین)، مانند Paxos، همکاری می‌کردند.
مدیرعامل ریپل، گارلینگهاوس، نیز بیان کرد که بخشی از دارایی‌های این شرکت در بانک سیلیکون ولی قرار دارد، با این حال، اطمینان داد که ورشکستگی این بانک تأثیری بر عملکرد روزانه شرکت ریپل نخواهد داشت.
جالب است بدانید که بعد از سقوط بانک‌های سیلورگیت و سیلیکون ولی، کیوساکی پیش‌بینی کرده بود که سومین بانک بزرگ نیز در آستانه فروپاشی است، اما او هیچ نام خاصی از این بانک ذکر نکرد. چند روز بعد، بانک سیگنچر نیز ورشکستگی خود را اعلام کرد.
کیوساکی هشدار داده که سقوط و بحران مالی تازه شروع شده است. او یکبار دیگر خرید بیت کوین، نقره و طلا را به عنوان راه‌حلی برای بحران فعلی در حوزه مالی توصیه کرد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا