رمز ارز

پیش‌بینی صعود بیت کوین تا ۳۰ هزار دلار در هفته آینده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بحران جاری بانکی همراه با نگرانی‌های کلان اقتصادی در ایالات متحده احتمالاً می‌تواند نتایج مطلوبی را برای بازار ارزهای دیجیتال در نشست آتی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) به همراه داشته باشد.
طبق گزارش‌ها، کمیته فدرال رزرو ایالات متحده قرار است در جلسه آتی خود در روزهای ۲۱ و ۲۲ مارس، به مسائل دوگانه مهار تورم و جلوگیری از یک بحران بانکی بزرگ‌تر بپردازد. همان‌طور که در اخبار قبلی هم گزارش شد، شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ماه فوریه، ۰٫۴ درصد و نسبت به سال قبل ۶ درصد افزایش یافت. اما شاخص KBW Nasdaq Bank که یک شاخص سهام در بخش بانکی است، در دو هفته گذشته به دلیل ترس از سرایت مشکلات موجود به سرمایه‌گذاران سایر بانک‌ها، ۲۷٫۶۲ درصد افزایش یافته است.
ابزار CME FedWatch که نرخ بهره هدف فدرال را در نشست آتی FOMC اندازه‌گیری می‌کند، احتمال افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره (۶۳ درصد) را بیشتر از سناریوی «عدم افزایش نرخ بهره» پیش‌بینی می‌کند. در همین راستا، تحلیلگران بر این باورند که افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره و به دنبال آن، بهبود احساسات می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین به بالاتر از نقطه عطف ۳۰ هزار دلاری شود. علاقه‌مندان به بیت کوین هم چنین سناریویی را برای هفته آینده رد نمی‌کنند.
با این حال، با توجه به عملکرد قیمتی بیت کوین قبل از جلسات قبلی کمیته FOMC، این ارز دیجیتال ممکن است قبل از جلسه آتی، اصلاحاتی را شاهد باشد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا