بازی

تام کروز از تماشای فیلم The Flash به وجد آمده است

تام کروز از تماشای فیلم The Flash به وجد آمده است

فیلم ابرقهرمانی و موردانتظار The Flash یکی از آن عناوینی است که طرفداران به شدت برای آن هیجان‌زده هستند. این اثر سینمایی که از سوی سازندگان از جمله جیمز گان؛ رئیس جدید دی سی استودیوز «یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی» لقب گرفته حال زودتر از موعد به هنرپیشه‌ی مشهور و محبوب هالیوود، تام کروز نیز نشان داده شده است.

مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصله‌ها
طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوود

تام کروز؛ بازیگر بسیار معروف و صدالبته دوست‌داشتنی سینما است که برای بازی در مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن»، «آخرین سامورایی» و عنوان بسیار موفق و پرفروش «تاپ گان» شناخته می‌شود.

طبق اظهار منابع هالیوود ریپورتر، کروز به قدری از تماشای این فیلم لذت برده که بلافاصله بعد از دیدن آن با اندی موسکیتی؛ کارگردان فیلم The Flash تماس گرفته تا اشتیاق و هیجانش را به او اعلام کند.

گفته می‌شود در اواخر ماه فوریه کروز با دیوید زاسلاو؛ مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری ملاقاتی داشته و در جریان همین دیدار از فیلم فلش در حضور او تعریف و تمجید بسیاری به میان آمده است. کروز هم که کنجکاو شده، از زاسلاو درخواست کرده فیلم را به او نمایش بدهد. نتیجه اینکه زاسلاو با این درخواست موافقت و یک نسخه از فیلم ابرقهرمانی فلش را برای کروز ارسال کرده است.

تام کروز از تماشای فیلم The Flash به وجد آمده است - lastech

البته همان‌طور که این اینسایدر اشاره داشته به دلیل جلوگیری از لو رفتن فیلم، یکی از کارمندان کمپانی وارنر شخصا این فیلم را به خانه کروز در بورلی هیلز برده و تمام مدتی که کروز به تماشای فیلم مشغول بوده را در خانه‌ی او سپری کرده است. گرچه مشخص نیست کروز با چه فرمتی فیلم را دیده اما بلافاصله پس از به انتها رسیدن آن، فیلم به کارمند مذکور پس داده شده و او نیز فیلم را به استودیو برگردانده است.

این منبع همچنین می‌گوید کروز به شدت تحت تاثیر این فیلم قرار گرفت و در تماس تلفنی‌اش به موسیکتی گفته فیلم فلش «همه‌ی آن‌چیزی است که بیننده از یک فیلم می‌خواهد» و «این، از آن دسته فیلم‌هاست که ما در حال حاضر به آن نیاز داریم».

تام کروز از تماشای فیلم The Flash به وجد آمده است - lastech

داستان فیلم The Flash بر اساس کمیک‌های محبوب «فلش‌پوینت» نوشته شده و قرار است به طور کامل دنیای سینمایی دی سی را ریست کند. فیلمنامه‌ی این اثر توسط کریستینا هادسون نوشته شده است و تیم بازیگری آن شامل مایکل کیتون (بتمن)، بن افلک (بتمن)، ساشا کال (سوپرگرل)، کرسی کلمونس، ماربیل وردو (مادر بری/فلش؛ نورا الن)، رون لیوینگستون (پدر بری/فلش؛ هنری الن) و بسیاری دیگر می‌شود.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ مصادف با ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا