بازی

مزایا نرم افزار های حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار های حسابداری پارمیس

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در تولید برنامه حسابداری پارمیس پرو سعی شده از رابط کاربری ساده استفاده شود، اما وفاداری به اصول حسابداری و امکانات گسترده و کامل پارمیس پرو، آن را به ابزاری ایده آل برای حسابداران تبدیل کرده است.

نرم افزار تولیدی پارمیس پرو یک بسته نرم افزاری مالی برای مشاغل کوچک و متوسط با نسخه های خرده فروشی، تجاری و تولیدی است.

مزایا نرم افزار های حسابداری پارمیس - lastech

مزیت های نرم افزار بازرگانی پارمیس

نرم افزار بازرگانی پارمیس، یک واحد تجاری برای مدیریت فروش و اجرای سیاست های فروش توسعه یافته نیاز به ویژگی های مختلف در یک نرم افزار بازرگانی دارد.

مهمترین این ساختارها توانایی تعریف جشنواره ها، تخفیف ها، تبلیغات، مدیریت مشتریان و مدیریت بازدیدکنندگان و نمایندگان فروش است. شما به عنوان مدیر واحد تجاری نرم افزار بازرگانی پارمیس توانایی تعریف مشتریان و دریافت گزارش های دقیق و تحلیلی برای هر مشتری و محصول را دارید.

توزیع خودکار انواع فاکتورها و اسناد حسابداری، ارتباط با انبار، نرم افزار CRM، (پیشرفته ترین نرم افزار فروش) و مدیریت و تولید بهینه انبار، پشتیبانی از انواع پرداخت های خرید و فروش و در نهایت دریافت کلیه انواع گزارش برای مدیریت و ارائه به سازمان های بالادستی. ساخت از دیگر امکانات نرم افزار بازرگانی پارمیس می باشد.

• امکان صدور انواع فاکتور فروش، خرید، رسید از خرید و فروش، پیش فاکتور و سفارش و غیره.

• امکان صدور فاکتور بر اساس سفارش و پیش فاکتور و تراز سفارشات با نرم افزار بازرگانی

• بسته شدن خودکار سفارش ها و فاکتورها در صورتی که کاربر آنها را به صورت حساب یا به صورت دستی تبدیل کند

• امکان تعریف گروه های مشتریان کلیدی و کدگذاری گروه های مشتریان کلیدی از طریق مراحل کدگذاری

• امکان تعریف انواع تسویه فاکتور اعم از نقد و چک و غیره با قابلیت تعیین تعداد روزهای تسویه

• امکان صدور حواله و رسید به صورت خودکار یا دستی با امکان تطبیق در نرم افزار بازرگانی پارمیس

• امکان صدور سوابق حسابداری به صورت خودکار یا دستی توسط کاربر با امکان تنظیم در نرم افزار

• انواع تنظیمات چک (تراز منفی، حداقل و حداکثر قیمت و غیره) جهت بررسی در هنگام ارسال و صدور فاکتور.

• امکان ممنوعیت مشتریان و ثبت پیام برای هر مشتری و مشاهده آن هنگام صدور فاکتور

• نمونه هایی از امضا، عکس، شماره حساب و شماره کارت هر فرد را نگه دارید

• امکان ثبت خودکار یادآور زمان پرداخت برای هر فاکتور

مزایا نرم افزار های حسابداری پارمیس - lastech

برنامه حسابداری پارمیس

برنامه حسابداری پارمیس، مدیریت یک کسب و کار با هر اندازه ای نیاز به اطلاعات صحیح، دقیق و قابل تحلیل دارد. یکی دیگر از عوامل مهم در مدیریت موفق کسب و کار، دسترسی به اطلاعات در کوتاه مدت است. جدا از این که برنامه حسابداری سنتی همیشه با احتمال خطای انسانی بالایی مواجه هستند، دسترسی به اطلاعات در این سیستم ها زمان زیادی می برد و در موارد شدید عملاً بی فایده است.

تصور کنید یک مدیر برای تصمیم گیری نیاز به اطلاعات به روز در مورد کسب و کار خود در بخش های مختلف مانند انبارداری، فروش، تولید، خزانه داری و غیره دارد. جمع آوری این داده و اطلاعات در پردازش های اداری بر مبنای حسابداری سنتی و کاغذی مستلزم کوشش و تلاش و زمان طولانی است و تقریبا دسترسی به همچین گزارشاتی در زمان اندک غیرممکن است.

اما تمام این مشکلات با استفاده از برنامه حسابداری و راه حل مالی با کمی آینده نگری قابل حل است. برنامه حسابداری پارمیس پرو با داشبورد مدیریتی خود به مدیران این امکان را می دهد تا با چند کلیک ساده و با نهایت دقت به اطلاعات طلایی کسب و کار خود در زمان کمتری دسترسی داشته باشند و تصمیمات بهتری برای مدیریت کسب و کار بگیرند.

از سوی دیگر، اگر کسب و کار شما به اندازه ای بزرگ است که نیاز به حسابدار یا سایر کادر اداری داشته باشد، رابط کاربری ساده برنامه حسابداری به شما کمک می کند تا بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری، کسب و کار خود را مدیریت کنید.

برنامه حسابداری پارمیس پرو شامل چهار جزء اصلی حسابداری، خزانه داری، انبارداری و کالا و بازرگانی با امکانات پیشرفته و متنوع گزارشگری مالی و مدیریتی، گزارش TTMS، مدیریت خودکار چک و وجه نقد، توزیع خودکار اسناد حسابداری، کنترل انبار و کالا با بسیاری از امکانات و غیره به حسابداران رده های مختلف واحدهای تولیدی، فروشگاهی، شرکتی و خدماتی کمک می کند تا امور حسابداری خود را در زمان کمتر و با نهایت دقت انجام دهند و گزارش های درخواستی تیم مدیریت را در متنوع ترین و کوتاه ترین زمان تهیه کنند.

مزایا نرم افزار های حسابداری پارمیس - lastech

مزایا نرم افزار تولیدی پارمیس

محصولات پارمیس در زمینه نرم افزار تولیدی پاسخگوی تمامی نیازهای انواع شرکت های تولیدی در هر سایزی می باشد. تنوع محصولات پارمیس و کارایی این محصولات، نرم افزار این شرکت را به بهترین نرم افزار بهره وری تبدیل کرده است.

پارمیس پرو یک انتخاب عالی برای کارگاه ها و شرکت های تولیدی کوچک تا متوسط است که ویژگی های بی شماری را ارائه می دهد. سیستم انبارداری قدرتمند، ساخت و تولید مطمئن برای خطوط تولید نیازمند برون سپاری محصول، قابلیت تعریف مراکز تولید و امکان محاسبه بهای تمام شده کالا از جمله ویژگی های نرم افزار حسابداری پارمیس پرو می باشد.

اما اگر از خطوط تولید با چندین BOM برای کالاهای شرکت خود استفاده می کنید و یا اگر تولید شما در واحدهای تولیدی دوردست جغرافیایی انجام می شود، استفاده از محصول یکپارچه پارمیس استار را توصیه می کنیم.

نرم افزار قدرتمند پارمیس استار با بیش از 20 زیرسیستم شامل هزینه یابی تولید و کالا، حقوق و دستمزد کامل و کامل، نرم افزار انبارداری پیشرفته، تجارت خارجی و داخلی برای تامین کالا، نرم افزار سازه، نمایندگی های فروش و سفارش B2B برای مدیریت نمایندگی ها و بسیاری از امکانات دیگر، می دهد. شما یک تسکین جامع و قدرتمند است.

این نرم افزار تولیدی دارای بخش های مختلفی مانند حسابداری، خرید و فروش، موجودی، دریافت و پرداخت، بانک و چک، تولید و غیره می باشد که در این محصول شرکت پارمیس از یک رابط کاربری واقعا ساده برای اصول حسابداری استفاده کرده است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تولیدی پارمیس تمامی امور مالی کسب و کار خود را بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری مدیریت کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله ارزشمند از پارمیس به معرفی و مزایای برنامه حسابداری و نرم افزار تولیدی و نرم افزار بازرگانی پارمیس پرداختیم. برای خرید نرم افزارهای مالی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا