بازی

تریلری ۳۰ دقیقه‌ای از بازی Skull and Bones منتشر شد

تریلری ۳۰ دقیقه‌ای از بازی Skull and Bones منتشر شد

با وجود اینکه یوبیسافت چند روز پیش تاریخ عرضه بازی Skull and Bones را عقب برد، اما اکنون طی یک لایو استریم ۳۰ دقیقه‌ای سعی دارد بازیکنان را بیشتر با جهان بازی آشنا کند. 

Skull and Bones یک بازی داستان محور نیست ولی این لایو استریم روی محتوای داستانی بازی تمرکز دارد. در واقع یوبیسافت با این تریلری نشان می‌دهد که چگونه قصد دارد به گیم‌پلی بازی تنوع و عمق ببخشد. اسکال اند بونز بیشتر روی نبردهای دریایی متمرکز است، اما در جهان بازی خشکی‌های محدودی نیز وجود دارد. 

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

در این مناطق خشک پایگاه‌هایی برای تبادل کالا، دریافت پول قراردادها، پرداخت پول جناح‌ها و ملاقات با سایر بازیکنان وجود دارد. در دنیای بازی Skull and Bones همچنین مناطقی برای محتوای داستانی نیز وجود دارد که استودیو آن‌ها را با نام «تحقیقات» (Investigations) خطاب می‌کند. شما می‌توانید این ویدئو را در زیر مشاهده کنید:

این ماموریت‌های با هدف پیدا کردن یک گنج به خصوص در دنیای بازی قرار گرفته‌اند و با پیدا کردن پیامی در بطری، صحبت با یک شخصیت دیگر یا خواندن یادداشت خاصی در آن پیشروی خواهید داشت. تحقیقات شما یک داستان سینماتیک را روایت نمی‌کنند و بیشتر برای فضاسازی و آشنایی بیشتر با دنیای بازی طراحی شده‌اند. 

این پروژه که ابتدا در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و از سال ۲۰۱۳ در دست ساخت بوده، بارها با تاخیر در زمان عرضه روبه‌رو شد. این عنوان در ۹ مارچ ۲۰۲۳ (۱۸ اسفند ۱۴۰۱) برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن به بازار منتشر خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود


داستان جذاب تولد پلی استیشن

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا