رمز ارز

صرافی کوین بیس به دنبال توسعه بازار خود در خارج از آمریکا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال کوین‌ بیس در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک پلتفرم جدید معاملاتی در خارج از کشور آمریکا است.
پس از ورشکستگی صرافی FTX، ایالات متحده در صدد ایجاد محدودیت‌های جدید و البته سخت‌گیرانه برای مشاغل مربوط به ارزهای دیجیتال است. مقامات دولتی آمریکا یکی از عوامل فروپاشی چند بانک که در روزهای گذشته اتفاق افتاد را مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال می‌دانند.
بر اساس گزارش منتشرشده توسط بلومبرگ، کوین بیس به مشتریان سازمانی خود در مورد راه‌اندازی یک پلتفرم معاملاتی جدید خارج از کشور آمریکا اطلاع‌رسانی کرده است.
با توجه به نگرانی‌های اخیر در مورد سیاست‌های سختگیرانه‌ ایالات متحده در حوزه‌ رمزارزها، جامعه‌ ایالات متحده اعتقاد دارد که این سیاست‌ها می‌توانند منجر به از دست دادن فرصت‌ها و نوآوری‌های بسیاری در این حوزه‌ شوند.
صرافی کوین‌ بیس در نظر دارد بازار جایگزینی مستقل از بازار اصلی خود ایجاد کند. امیلی چوئی، یکی از معاونان کوین‌ بیس اعلام کرده که گسترش بین‌المللی همچنان یک بخش اساسی از راهبردهای ما خواهد بود.
هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی در مورد محل استقرار پلتفرم معاملاتی جدید از سمت صرافی کوین بیس اعلام نشده است، اما کشورهایی مانند بریتانیا، امارات متحده عربی و هنگ‌کنگ که همگی برای تبدیل شدن به قطب جهانی ارزهای دیجیتال رقابت می‌کنند، نامزدهای بالقوه‌ای هستند.
قبلاً گزارش شده بود که کوین‌ بیس قصد دارد در هفته‌های آتی به صورت بین‌المللی فعالیت‌های خود را گسترش دهد و به همین منظور ابتدا از سنگاپور آغاز خواهد کرد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا