رمز ارز

احتمال موفقیت به‌روزرسانی اتریوم چقدر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به‌ نظر می‌رسد که انتظارها سرانجام به پایان رسیده و به‌روزرسانی ادغام (Merge) اتریوم قرار است طی چند روز آینده اجرا شود. در همین راستا، بنیاد اتریوم هم اعلام کرده شبکه آزمایشی Kiln که با هدف آزمایش ادغام ایجاد شده بود، هفته آینده متوقف خواهد شد.
به گفته توسعه‌دهندگان اتریوم، به‌روزرسانی ادغام می‌تواند بین روزهای ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر اجرا شود. در این میان، بسیاری از فعالان جامعه نیز منتظر افزایش قیمت این ارز دیجیتال پس از ادغام هستند.
همان‌طور که می‌دانید، ارتقای ادغام شامل تغییر الگوریتم اجماع شبکه اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام است. انتظار می‌رود که پس از اجرای ادغام، مصرف انرژی این بلاکچین تا حد زیادی کاهش یابد.
ارتقای بلاتریکس (Bellatrix) که آخرین ادغام قبل از ادغام است، اخیراً با موفقیت در زنجیره بیکن (Beacon chain) اجرا شد. به همین دلیل، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که احتمال شکست اتریوم ادغام بسیار کم است. در واقع، ران نوینر (Ran Neuner)، تحلیلگر معروف رمزارزها، می‌گوید که احتمال شکست کامل ادغام بسیار ناچیز است. البته به گفته نوینر، ۱۰ درصد احتمال دارد که این انتقال با موانعی روبه‌رو شود.
نوینر می‌گوید:

۹۰ درصد احتمال دارد که ادغام بدون هیچ مشکلی انجام شود، ۱۰ درصد احتمال مواجهه با موانع وجود دارد. احتمال این که ادغام اتریوم با شکست مواجه شود، بسیار ناچیز است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

در زمان انتشار این خبر، اتریوم با قیمت ۱،۷۶۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به هفته گذشته، نزدیک به ۱۴ درصد رشد دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا