رمز ارز

استراتژی پیشنهادی ایلان ماسک: اگر گفت بفروشید، شما بخرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مالک توییتر و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، ایلان ماسک، یک توییت کنایه‌آمیز درباره پیش‌بینی‌های اخیر جیم کرامر، مجری برنامه Mad Money، منتشر کرده است. این مجری بارها توصیه‌هایی را برای سرمایه‌گذاران ارائه کرده، اما اغلب این توصیه‌ها و پیش‌بینی‌ها اشتباه از آب درآمده‌اند.
چند روز پیش، کرامر استدلال کرد که مردم باید از افزایش اخیر قیمت رمزارزها به عنوان فرصتی برای فروش ذخایر خود استفاده کنند. با این حال، بازار روند صعودی خود را حفظ کرد و قیمت بیت کوین روز پیش و برای اولین بار در ۹ ماه گذشته، به بالاتر از ۲۷ هزار دلار رسید.
در واکنش به این موضوع، بیلی مارکوس، یکی از خالقان دوج کوین، به شوخی گفت که کرامر «کار خود را خوب انجام می‌دهد.» این توییت مارکوس بحثی را به راه انداخت و یکی از افرادی که به آن ملحق شد، ماسک بود. این کارآفرین به طعنه از استراتژی «کرامر معکوس-Inverse Cramer» حمایت کرد. او با اشاره به یکی از جمله‌های معروف فیلم جنگ ستارگان نوشت: «نیروها با کرامر معکوس قوی هستند.»
در همین راستا، متیو تاتل، مدیرعامل Tuttle Capital Management نیز در اظهارات خود گفته که، اگر کرامر به طور خاص بگوید چیزی را بخرید، باید آن سهام را شورت کرد (فروخت)، اگر هم بگوید که از یک سهام متنفر است و آن را بفروشید، باید وارد یک موقعیت لانگ (خرید) برای آن شد!
جالب است بدانید که در ابتدای سال ۲۰۲۲، کرامر پیش‌بینی کرده بود که اصلاح بیت کوین و اتریوم ممکن است به پایان برسد. با این حال، سال گذشته برای صنعت کریپتو ویرانگر بود و شاهد نابودی چندین غول این صنعت بودیم. این مجری در ماه فوریه نیز به به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کرده بود که سهام بانک سیلیکون ولی خریداری کنند. این بانک چند روز گذشته تعطیل شد!

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو پو‌تیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا