بازی

بری کیوگن در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Gladiator 2 است

بری کیوگن در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Gladiator 2 است

اخبار جدید نشان می‌دهد بری کیوگن، بازیگر ایرلندی، در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم گلادیاتور 2 (Gladiator 2) به کارگردانی ریدلی اسکات است و احتمالا نقش یک شخصیت واقعی تاریخی را بازی کند.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، کیوگن ممکن است نقش امپراتور گتا (Emperor Geta) را ایفا کند؛ امپراتور روم که از سال ۲۰۹ تا ۲۱۱ حکومت کرد. اگرچه او نقش یک شخصیت واقعی تاریخی را ایفا می‌کند، اما این دنباله بر اساس رویدادهای دنیای واقعی نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

قبلا اعلام شده بود که ریدلی اسکات کار نگارش فیلمنامه گلادیاتور 2 را تمام کرده و حتی تاریخ انتشار آن نیز مشخص شده که بر اساس آن این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳) اکران شود. علاوه بر آن، گفته شده که پاول مسکل به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم مشخص شده است. مسکل بیشتر برای حضور در سریال نام‌آشنای Normal People شناخته می‌شود و در کنار آن تجربه بازی در فیلم تحسین‌شده Aftersun را نیز در کارنامه دارد.

تاکنون جزییات زیادی از داستان فیلم گلادیاتور 2 منتشر نشده و تنها می‌دانیم که مسکل قرار است نقش لوسیوس، پسر لوسیلا (کانی نیلسن) و برادرزاده کومودوس (واکین فینیکس) بازی خواهد کرد. این مادر و پسر زمانی که ماکسیموس (راسل کرو)، کومودوس را در میدان نبرد شکست داد، نجات یافتند. اگرچه خود ماکسیموس تسلیم جراحاتش شد و سرانجام به همسر و پسرش در دیار باقی ملحق گردید.

فیلم گلادیاتور 2

کیوگن که بیشتر برای ایفای نقش در فیلم دانکرک به کارگردانی کریستوفر نولان شناخته می‌شود، اخیرا مشغول پروژه‌های مختلفی بوده و زمزمه‌هایی برای بازگشت احتمالی او به نقش جوکر در یک سریال مرتبط با Arkham به گوش می‌‌رسد. ضمنا کیوگن قرار است در فیلمی بازی کند که داستان Billy the Kid را بازگو خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا