بازی

بازی موبایلی Persona 5: The Phantom X معرفی شد

بازی موبایلی Persona 5: The Phantom X معرفی شد

بازی پرسونا ۵: فنتوم ایکس (Persona 5: The Phantom X) از سوی کمپانی Perfect World و استودیو Black Wings برای گوشی‌های موبایل معرفی شده است. 

Persona 5: The Phantom X یک بازی رایگان است که اسپین‌آفی از پرسونا ۵ محسوب می‌شود. رایگان بودن این عنوان به معنی وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و باید اشاره کنیم که از دو هفته دیگر تست آن در چین آغاز خواهد شد. استایل و گیم‌پلی این بازی موبایلی کاملا شبیه پرسونا ۵ است ولی رابط کاربری آن برای گوشی‌ها بهینه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بدانداین چیت‌ها بازی را برایتان ساده‌تر خواهند کرد
بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بداند

استودیو Atlus به صورت مستقیم در ساخت این بازی نقشی ندارد، ولی روی روند توسعه نظارت خواهد داشت. شخصیت‌های حاضر در بازی Persona 5: The Phantom X با بازی اصلی فرق خواهند داشت ولی شما همچنان توانایی شرکت در کلاس‌ها و انجام فعالیت‌های روزانه مختلف را دارید. 

Persona 5: The Phantom X

همچنین باید اشاره کنیم که دیگر خبری از مورگانا نیست و یک جغد جایگزین او شده است. البته استودیو Black Wings همه شخصیت‌ها را تغییر نداده و به عنوان مثال شما بازهم می‌توانید ایگور را ملاقات کنید. Persona 5: The Phantom X با پرسونا ۵ شباهت بسیار زیادی دارد، اما به نظر می‌رسد که تجربه آن برای طرفداران قدیمی ینز جالب خواهد بود. 

هنوز تاریخ عرضه Persona 5: The Phantom X مشخص نشده، اما انتظار می‌رود در سال جاری برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS منتشر شود. 

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا