بازی

Assassin’s Creed Red دارای یک شخصیت سامورایی و یک شخصیت شینوبی است

Assassin’s Creed Red دارای یک شخصیت سامورایی و یک شخصیت شینوبی است

همانطور که چند هفته قبل گفته شد، یوبیسافت در حال ساخت ۱۰ نسخه متفاوت از سری Assassin’s Creed است. یکی از این بازی‌ها با نام رمز Red شناخته می‌شود و تاکنون فاش شده که داستان آن در در ژاپن فئودال می‌گذرد و توسط Ubisoft Quebec در دست ساخت است. با این حال، اکنون اطلاعات جدیدی درباره این عنوان منتشر شده که به نظر می‌رسد یکی از بهترین‌ها خواهد بود، به خصوص برای طرفداران بازی‌های مخفی کاری.

قبلا گفته شده بود که Assassin’s Creed Red در وضعیت خوبی قرار دارد و دارای دو شخصیت خواهد بود. اکنون طبق گزارش جدیدی که توسط تام هندرسون منتشر شده، ظاهرا در این بازی هم یک شخصیت سامورایی و هم یک شخصیت شینوبی وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

در حال حاضر جزئیات محدودی درباره این شخصیت‌ها وجود دارد، اما تریلر رسمی که توسط یوبیسافت منتشر شده، یک سامورایی زن را نشان می‌دهد. شخصیت دیگر، شینوبی، به عنوان یک پناهنده آفریقایی شناخته می‌شود که راه و روش تبدیل شدن به یک اساسین را یاد گرفته است.

Assassin’s Creed Red دارای یک شخصیت سامورایی و یک شخصیت شینوبی است - lastech

نکته هیجان‌انگیز دیگر اینکه یوبیسافت در Assassin’s Creed Red تمرکز زیادی روی مخفی کاری داشته است. ظاهرا این استودیو تصمیم گرفته تا برای این بازی رویکردی مانند Hitman یا Splinter Cell را پیش بگیرد و شاهد مواردی مانند مخفی کردن اجساد، مخفی شدن چمن‌های بلند، خاموش کردن چراغ‌ها و موارد دیگر در بازی خواهیم بود.

هنوز کاملا مشخص نیست که این بازی چه زمانی به طور کامل معرفی خواهد شد، اما تام هندرسون ادعا می‌کند که تمرکز اصلی در E3 روی نمایش اولین گیم پلی از بازی Assassin’s Creed Mirage و همچنین معرفی رسمی بازی واقعیت مجازی این فرنچایز، یعنی Assassin’s Creed Nexus خواهد بود.

در حال حاضر، Assassin’s Creed Red قرار است در پاییز ۲۰۲۴ منتشر شود، اما می‌توان انتظار داشت که زمان عرضه آن تا سال ۲۰۲۵ نیز به تعویق بیفتد.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا