بازی

لئون کندی و کلر ردفیلد از سری Resident Evil به فورتنایت اضافه شدند

لئون کندی و کلر ردفیلد از سری Resident Evil به فورتنایت اضافه شدند

«لئون کندی» و «کلر ردفیلد» از سری Resident Evil به عنوان شخصیت‌های جدید به بازی فورتنایت اضافه شدند و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را از طریق فروشگاه درون بازی خریداری کنند. کراس‌اوور رزیدنت اویل و Fortnite با اضافه شدن «کریس ردفیلد» و «جیل ولنتاین» آغاز شد و اکنون با اضافه شدن شخصیت‌های جدیدی از فرنچایز ترسناک کپکام ادامه پیدا کرده است.

لئون همراه با لباس مخصوص همراه با کوله پشتی و چاقوی رزمی خود به فروشگاه درون بازی اضافه شده است. بازیکنان همچنین می‌توانند کوله پشتی کلیر و همچنین کلنگ Umbrella Parasol او را که به رنگ قرمز و سفید هستند، انتخاب کنند. ظاهر کلر در این کراس‌اوور مانند ریمیک Resident Evil 2 است و لئون بیشتر شبیه یک بازمانده کهنه‌کار به‌نظر می‌رسد تا یک پلیس تازه‌کار.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

لئون کندی و کلر ردفیلد از سری Resident Evil به فورتنایت اضافه شدند - lastech

از Dragon Ball و Stranger Things گرفته تا Cobra Kai و مارول، فورتنایت در طول چند سال گذشته همکاری‌های زیادی با فرنچایزهای مختلف داشته است. اخیرا «ارن یگر» از انیمه Attack on Titan و کاپیتان آمریکای سم ویلسون به این بازی بتل رویال محبوب اضافه شده بودند. همچنین بازی یک رابطه دائمی با DC دارد که طی آن، شخصیت‌هایی مانند بتمن زیرو، آکوآمن و گرین اروو به فروشگاه آیتم‌ها و بتل پس آن اضافه شدند.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا