بازی

بازی Project 007 یک داستان جدید برای جیمز باند خواهد داشت

بازی Project 007 یک داستان جدید برای جیمز باند خواهد داشت

استودیو IO Interactive جزئیات جدیدی از پروژه بعدی خود تحت عنوان Project 007 که بر اساس آی‌پی جیمز باند ساخته می‌شود، فاش کرده است.

علیرغم اینکه این بازی در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، استودیو در این مدت در مورد آن سکوت کرده بود و در عوض بر روی فرنچایز Hitman تمرکز کرده بود. با توجه به اینکه اکنون هیتمن «کمی در وقفه» قرار دارد، استودیو تصمیم گرفته تا در مورد پروژه بعدی خود صحبت کند.

کریستین الوردام و هاکان آبراک، مالکان مشترک IO Interactive، در گفتگو با Eurogamer در مورد چگونگی پیدایش پروژه 007 صحبت کردند.

الوردام گفت:

اول از همه باید گفت که کار با تیم Eon، افرادی که پشت تمام ساخته‌های باند هستند، به معنای واقعی کلمه الهام‌بخش است. مردم دوست دارند کارهای [ویژه‌ای] با ساخته‌ی ما انجام دهند و این مسئولیت را احساس می‌کنیم.

به گفته الوردام، Project 007 یک داستان اوریجینال برای جیمز باند خواهد داشت. Eon Productions به سازندگان اجازه داده تا یک جیمز باند جدید برای مخاطبان بازی بسازد. استودیو برای انجام این کار از تاریخچه جیمز باند الهام گرفته، جایی که این شخصیت در طول دهه‌ها توسط بازیگران مختلف بازی شده است.

Project 007

ابراک می‌گوید:

این عنوانی است که می‌تواند در کنار آثار تلویزیونی و سینمایی و موارد دیگری بایستد. می‌تواند چیزی باشد که گیمرها بگویند، «خب، این فقط تبدیل کردن یک فیلم به بازی نیست.» یک داستان اوریجینال خواهد داشت. آغاز یک چیز جدید است و امیدواریم شروع چیزی باشد که گیمرها بتوانند آن را مال خودشان بنامند.

جزئیات زیادی در مورد Project 007 از نظر گیم‌پلی فاش نشده است. با این حال، آگهی‌های شغلی نشان می‌دهد که این بازی دارای داستان‌سرایی سندباکس در سبک بازی‌های Hitman خواهد بود. هنوز عنوان نهایی یا تاریخ انتشار ندارد و انتظار نمی‌رود تا سال ۲۰۲۵ منتشر شود.


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا