عمومی

گوگل به‌دلیل اعتراض کاربران، یکی از بخش‌های پیام‌رسان اندروید را اصلاح می‌کند

گوگل به‌دلیل اعتراض کاربران، یکی از بخش‌های پیام‌رسان اندروید را اصلاح می‌کند

در تازه‌ترین به‌روزرسانی برنامه‌ی پیام‌رسان گوگل، این شرکت تصمیم گرفته است تا طراحی جدیدی که باکس ورودی پیام‌ها را به‌شکل دو‌خطی تغییر داده بود، به حالت اولیه‌ی تک‌خطی بازگرداند. بازگشت به شکل ظاهری تک‌خطی که به‌دلیل بازخورد کاربران صورت گرفته است، هماهنگی بیشتری با دیگر برنامه‌های پیام‌رسان دارد و تجربه‌ی پیام‌رسانی را تمیزتر و کاربرپسندتر می‌کند. ظاهراً تغییر جدید فعلاً در نسخه‌ی آزمایشی اعمال شده است.

گوگل مسیجز به‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی و استراتژیک پیام‌رسانی گوگل شناخته می‌شود. این برنامه مرکزی برای پیام‌های RCS/SMS/MMS به‌شمار می‌رود. چندی پیش، گوگل طراحی ظاهری پیام‌رسان خود را تغییر داد تا تمایزی بین گوگل مسیجز و پیام‌رسان‌های مطرح دیگر ایجاد کند.

اسکرین شات از برنامع ی گوگل مسیج

در طراحی جدید گوگل مسیجز، بخش ارسال پیام ورودی متن دو‌خطی داشت که در قسمت بالایی قرار می‌گرفت و فضای بیشتری از طرح قبلی اشغال می‌کرد. این طراحی عجیب و غیر‌کاربردی باعث اعتراض کاربران شد.

با اعتراض کاربران، گوگل در آخرین بتای گوگل مسیجز طراحی تک‌خط را برگردانده است. حالا درست مشابه بسیاری از دیگر برنامه‌های پیام‌رسان، شاهد باکس ورودی تک‌خطی هستیم.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا