بازی

تریلر جدیدی از گیم‌پلی The Day Before تا پایان ماه ژانویه منتشر خواهد شد

تریلر جدیدی از گیم‌پلی The Day Before تا پایان ماه ژانویه منتشر خواهد شد

بازی سبک بقا The Day Before ساخته استودیو Fntastic یکی از عناوین مهمی است که بازیکنان چشم انتظار تجربه آن هستند و در حال حاضر دومین عنوان مورد انتظار در استیم به حساب می‌آید.

این عنوان از مقیاس بسیار بالایی برخوردار است و در حالی که تریلرهای تاکنون منتشر شده از بازی بسیار خوب به نظر می‌رسند، عدم وجود ویدئوی گیم‌پلی نگران‌کننده است، به خصوص که در ماه مارس منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

با این حال، دیگر جای نگرانی نیست چرا که سازندگان در Discord بازی اعلام کردند که ویدئوی خام گیم‌پلی تا پایان ماه ژانویه منتشر خواهد شد.

پس از بررسی دقیق و بحث با تیم رهبری، تأییدیه لازم را دریافت کردیم تا بتوانیم اطلاعاتی را که مشتاقانه منتظرش بودید، به اشتراک بگذاریم.

طبق درخواست‌های متعددی که از جامعه بازیکنان دریافت کرده‌ایم، در همین ماه، ویدئوهای خام گیم‌پلی بازی را منتشر خواهیم کرد. این ویدئو اکثر ویژگی‌ها و عناصر گیم‌پلی درخواستی را نشان می‌دهد و نگاهی اجمالی به وضعیت فعلی توسعه The Day Before ارائه می‌کند. امیدواریم از آن لذت ببرید.

The Day Before

بازی The Day Before در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و یک MMO جهان باز در سبک بقا است که در ایالات متحده آخرالزمانی می‌گذرد. به عنوان یکی از بازماندگان، شما باید به دنبال غذا، مهمات و منابع باشید و در عین حال از آلوده شدن دوری کنید. در طول بازی با بازیکنان دیگر نیز مواجه خواهید شد که می‌توانند زندگی را برای شما سخت‌تر کنند یا برعکس به شما کمک کنند.

این عنوان در ابتدا قرار بود ۲۱ ژوئن ۲۰۲۲ عرضه شود، اما تا ۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۰ اسفند) به تعویق افتاد، در حالی که توسعه‌دهندگان موتور بازی را به Unreal Engine 5 ارتقا دادند. علاوه بر نسخه پی‌سی، برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز در حال توسعه است. منتظر تریلر گیم‌پلی در روزهای آینده باشید.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟


اساسینز کرید در دنیاهای موازی!

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا