بازی

شایعه: بازی Bully 2 پس از GTA 6 منتشر می‌شود

شایعه: بازی Bully 2 پس از GTA 6 منتشر می‌شود

در چند سال گذشته شایعات زیادی از بازی بولی ۲ (Bully 2) وجود داشته و به نظر می‌رسد که تا چند سال دیگر شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

اکنون تمام تمرکز راکستار (Rockstar) روی Grand Theft Auto VI قرار دارد، با این وجود پس از آن شاید این استودیو روی بولی ۲ کار کند. تمامی شایعات به این اشاره دارند که راکستار برای ساخت نسخه‌های جدید Grand Theft Auto و Red Dead، به دنباله Bully و دیگر مجموعه‌های خود بی‌توجهی می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریماز پیشرفت‌های جی‌تی‌ای آنلاین تا شهر زنده‌تر
تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریم

بازی Bully 2 به مدت دو سال در دست ساخت قرار داشت و سپس پروژه به صورت کامل کنسل شد. اکنون این احتمال وجود دارد که پس از عرضه Grand Theft Auto VI، ساخت آن ادامه پیدا کند. از طرف دیگر بولی ۲ نسبت به بازی‌های Grand Theft Auto و Red Dead به مراتب کوچک‌تر بوده و به منابع کمتری نیاز دارد. 

بازی Bully 2

در سال‌های گذشته انتشار بازی‌های بسیار کم، انتقادات زیادی را به Rockstar وارد کرده است و ساخت و عرضه بازی‌های کوچک‌تر، می‌تواند کمی از فشار روی آن‌ها را کم کند. از این رو یک منبع داخلی اعلام کرده که شاید پیش از عرضه RDR 3 یا GTA 7، شاهد ساخت بولی ۲ باشیم.

استفاده از این استراتژی و ساخت بازی‌های کوچک‌تر خیلی محتمل به نظر می‌رسد. چند روز پیش نیز شایعه‌ای به ساخت ریمستر Midnight Club: Los Angeles اشاره داشت و شاید به زودی از آن رونمایی شود. اگر شما هم جز طرفداران این سری هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «۵ فکت برتر بازی Bully که از وجودشان بی‌خبرید» را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!بازی با دم شیر
داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا