بازی

بن افلک تمایلی به ساخت فیلم جدید در دی‌سی به رهبری جیمز گان ندارد

بن افلک تمایلی به ساخت فیلم جدید در دی‌سی به رهبری جیمز گان ندارد

بن افلک که علاوه بر بازیگری تجربه کارگردانی و نویسندگی آثار مختلف را نیز برعهده دارد، اخیرا اعلام کرده که قصد ندارد فیلم جدیدی را تحت سرپرستی جیمز گان در دنیای دی‌سی بسازد.

این بازیگر در گفت و گو با هالیوود ریپورتر اعلام کرده که هیچ مشکلی با جیمز گان و پیترن سفرن و برنامه‌های آن‌ها ندارد، اما هیچ علاقه‌ای به همکاری با آن‌ها و ساخت فیلم جدید ندارد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های وین دیزل که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین آثار دومنیک تورتو سینما
بهترین فیلم های وین دیزل که باید تماشا کنید

او در این باره گفت:

من هیچ فیلمی را در دنیای دی‌سی و تحت هدایت جیمز گان کارگردانی نخواهم کرد. به هیچ وجه. من هیچ مشکلی با او ندارم، شخصیت خوبی دارد و می‌دانم که قرار است یک کار فوق‌العاده را انجام دهد. فقط مایل به همکاری نیستم و علاقه‌ای به کارگردانی فیلم به روشی که آن‌ها می‌خواهند ندارم.

او ادامه داد که ساخت Justice League مانع حضور او در این دنیا شد و قبلا نیز گفته بود که در حال مبارزه با اعتیاد به الکل بود که در نهایت منجر به جدایی او از نقش بتمن و طلاقش از جنیفر گارنر شد:

قرار بود یک فیلم بتمن را کارگردانی کنم که لیگ عدالت من را مجبور به رفتن کرد. نمی‌خواهم دیگر هیچ چیز شبیه به آن را انجام دهم، این بدترین تجربه من تا به اینجای مسیر کاریم بوده و قلبم را شکست. قرا بود کسی مانند [جاس ویدون] وارد شود و گفته بود که مرا از این وضعیت نجات می‌دهد و یک فیلم با ایده‌های من می‌سازیم. اما این زندگی‌ای نبود که من میخواستم.

بن افلک

این ستاره هالیوودی همچنین از اینکه پس از مدتی طولانی توانسته از این فضای ناخوشایند و خفقان خارج شود، بسیار شکرگزار است. آخرین حضور بن افلک در نقش بتمن (بروس وین) فیلم آینده Flash و حضور در کنار ازرا میلر در نقش فلش خواهد بود که قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) اکران شود.

مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصله‌ها
طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوود


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا