رمز ارز

محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در سراسر جهان کدامند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعداد کیف پول‌های استیکینگ منحصربه‌فرد کاردانو به بیش از 1.23 میلیون رسیده است، در حالی که سرمایه‌گذاران خرده‌فروش 66 درصد از عرضه‌ی ADA را در اختیار دارند.
به گزارش رمزارز نیوز، بنیان‌گذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، به دنبال افزایش چشمگیر تعداد آدرس‌های شرکت‌کننده در استیکینگ این ارز دیجیتال، تعریف‌های بسیاری از این بلاکچین کرده است. در توییتی که روز گذشته توسط هاسکینسون منتشر شد، بیان شده است که تعداد کیف پول‌های استیکینگ منحصربه‌فرد در شبکه کاردانو به طور چشمگیری از اتریوم بیشتر شده است. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط هاسکینسون، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد در حال استیک کاردانو در حال حاضر 1،234،810 (1.23 میلیون) و تعداد کیف پول‌های شرکت‌کننده در استیکینگ در بلاکچین اتریوم (ETH) برابر 88،400 آدرس است.
در ارتباط با این دستاورد، هاسکینسون گفت که کاردانو “بسیار ویژه است” و افزود که:

به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد سال‌ها قبل فکر کرده‌اند که چگونه یک پروتکل مطمئن برای استیکینگ را پیاده‌سازی کنند و حال آن را به واقعیت تبدیل کرده‌اند.

هفته گذشته، گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه، استیکینگ کاردانو ریسک‌هایی همچون هزینه‌های بالای تراکنش، احتمال از دست دادن اموال به دلیل غفلت اپراتورهای استخر و غیره را دارد. این گزارش باعث بروز نارضایتی هاسکینسون شد و واکنش او را به دنبال داشت. چند روز بعد، کاردانو با دستاورد خود به این موضوع پاسخ داد.
برای تأیید صحت ادعای هاسکینسون، اطلاعات پلتفرم Staking Rewards نیز مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس این اطلاعات، نسبت استیک کاردانو 68.11٪ و نسبت استیک اتریوم 15.6٪ است، به این معنی که 68٪ از عرضه کل کاردانو استیک شده است، این در حالی است که این مقدار برای اتریوم برابر با 15٪ از عرضه کل است. بنابراین، تعداد کوین‌های کاردانو که استیک شده، 4 برابر بیشتر از تعداد کوین‌های اتریوم استیک‌شده است.
با این حال، اتریوم همچنان به‌عنوان بزرگ‌‌‌ترین بلاکچین اثبات سهام، با ارزش بازار استیکینگ بیش از 34.53 میلیارد دلار، پیشتاز است. در مقابل، طبق داده‌های پورتال Staking Rewards، کاردانو با ارزش بازار استیک 9.65 میلیارد دلاری در رتبه دوم قرار دارد. در این میان، سود سالانه تقریبی اتریوم در سال 4.88٪ است، در حالی که این رقم برای کاردانو برابر با 3.24٪ است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا