بازی

FUT Moments جدیدی در آلتیمیت تیم FIFA 23 معرفی خواهد شد

FUT Moments جدیدی در آلتیمیت تیم FIFA 23 معرفی خواهد شد

EA روز گذشته جزئیات تغییراتی که در Ultimate Team بازی FIFA 23 اعمال می‌شود، از جمله حالت جدید FUT Moments و سیستم به‌روز شده شیمی (Chemistry) یا همان هماهنگی بین بازیکنان را توضیح داد.

FUT Moments یک حالت تک‌نفره جدید مبتنی بر سناریو است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برخی از بهترین لحظات فوتبال را با مدت زمان انعطاف‌پذیر مسابقات و الزامات تیمی دوباره تجربه کنند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تیم باشگاهی برتر در FIFA 22غول آلمانی یکه‌تاز است
۱۰ تیم باشگاهی برتر در FIFA 22

به عنوان مثال، در یک FUT Moment ممکن است بازیکنی وظیفه پیدا کند در نیمه دوم با تیمی از لیورپول در مقابل تیمی از آث میلان، سه گل به ثمر برساند و بازگشت این تیم در فینال لیگ قهرمانان را تقلید کند.

قابل توجه‌ترین تغییر، سیستم شیمی بازی است که به طور کامل بازنگری شده است. اکنون بین بازیکنان هم باشگاهی‌ها و اعضای تیم ملی بدون در نظر گرفتن موقعیتی که در زمین دارند، هماهنگی ایجاد خواهد شد.

در حالت‌های قبلی Ultimate Team، بازیکنان باید در یک ترکیب در کنار یکدیگر قرار می‌گرفتند تا از مزایای «شیمی» برخوردار می‌شدند که باعث افزایش آمارشان نیز می‌شد. حالا ارلینگ هالند و ادرسون، بازیکنان من سیتی به دلیل هم‌ باشگاه بودن با هم پیوند می‌خوردند، در حالی که قبلاً فقط دو مدافع میانی می‌توانستند به یک دروازه‌بان پیوند بخورند.

FIFA 23

محتویات جام جهانی فیفا نیز تایید شده که در اواخر سال به تیم Ultimate Team می‌آید. این محتویات شامل آیتم‌های ویژه‌ای با موضوع جام جهانی فوتبال و همچنین انواع خاصی از بازیکنان است که شکوه مسابقات قبلی آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

FIFA 23 در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، استادیا و پی‌سی منتشر خواهد شد.

FIFA 23 Legacy Edition که در همان تاریخ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، هیچ یک از ویژگی‌ها یا حالت‌های گیم‌پلی جدید موجود در نسخه‌های دیگر بازی را نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:مقایسه فنی FIFA 22 و eFootball 2022؛ کدام بهتر است؟پاسخی که اکنون واضح است!
مقایسه فنی FIFA 22 و eFootball 2022؛ کدام بهتر است؟


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا