بازی

تصویر مفهومی جدیدی از بازی بعدی توسعه‌دهنده Dying Light 2 منتشر شد

تصویر مفهومی جدیدی از بازی بعدی توسعه‌دهنده Dying Light 2 منتشر شد

توسعه‌دهنده بازی Dying Light 2 با انتشار یک تصویر مفهومی جدید به پروژه بعدی خود اشاره کرد که ظاهرا باز هم در آن شاهد بازگشت عناصر پارکور خواهیم بود.

تک‌لند (Techland) از طریق حساب توییتر خود، اولین نگاه به بازی فانتزی جدید مبتنی بر داستان جدیدش را منتشر کرد. در نگاه اول به نظر می‌رسد که استودیو لهستانی از بازی معروف خود، یعنی Dying Light فاصله گرفته باشد، اما با توجه به موقعیت شخصیت بازی در این تصویر مفهومی جدید، می‌توان انتظار داشت که در این بازی فانتزی نیز شاهد عناصر کوهنوردی و پارکور باشیم.

در توییت منتشر شده توسط این استودیو نوشته شده است:

ما هرگز از پیشرفت دست نمی‌کشیم!

جدیدترین بازی ما قرار است یک حماسه فانتزی مبتنی بر روایت باشد که دارای یک جهان باز عجیب‌و‌غریب است. ما در تلاش هستیم تا یک عنوان AAA با داستان قابل توجه و قابل تحسین بسازیم که بهترین جنبه‌های گیم‌پلی که تک‌لند به آن معروف است را شامل می‌شود.

تصویر مفهومی جدیدی از بازی بعدی توسعه‌دهنده Dying Light 2 منتشر شد - lastech

در تصویر مفهومی منتشر شده از این عنوان فانتزی بدون عنوان، شاهد شخصیتی هستیم که از یک درخت بسیار بزرگ بالا رفته است و به دره‌ای که در مقابل خود قرار دارد، نگاه می‌کند. همچنین در دورنمای این تصویر شاهد یک شهر سنگی نسبتا بزرگ هستیم که مناظر قابل‌توجهی دارد.

Techland اولین بار این پروژه جدید را سال گذشته در ماه می سال ۲۰۲۲ و مدت کوتاهی پس از انتشار Dying Light 2 معرفی کرد. در آن زمان از این بازی جدید به عنوان یک «تجربه کاملا نسل بعدی» یاد شده بود که دارای یک داستان حماسی فانتزی جدید در یک دنیای باز گسترده است.


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا